728 x 90

شكنجه در نظام پليد ,شكنجه گران,

یکی ازقربانیان تجاوز جنسی، پس از ملاقات با آخوند اژه‌ای، سربه نیست شد

-

سردژخیم جنایتکار، آخوند اژه ای
سردژخیم جنایتکار، آخوند اژه ای
کروبی فاش کرد که یکی از قربانیان تجاوز جنسی پس از ملاقات با دادستان کل رژیم سربه نیست شده است.
وی طی مصاحبه به جلسه مشترک خود با کمیته سه‌نفره قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: در جلسه دوم، به هیأت سه‌نفره گفتم یکی از سی‌دی‌ها حاوی مطالبی از سوی خانمی است که بسیار تکان‌دهنده و دلخراش است. این خانم وضع روحی خوبی ندارد و اظهار داشته که اگر این خبر به اطلاع خانواده‌اش برسد، خودکشی خواهد کرد. به آقایان گفتم قضیه این خانم، که مربوط به آزارجنسی در زمان دستگیری است و اتفاقا راجع‌به دخترخانم دیگری نیز همین موارد را بیان می‌کند، بحرانی است و شرایط مناسبی ندارد. اگر می‌خواهید، ببریدش جایی امن و تحقیقات لازم را انجام دهید، اگرنه ما می‌آوریمش این‌جا تا کار پیگیری شود و آبرویش محفوظ بماند و وضعش از این خراب‌تر نشود.
کروبی افزود: دادستان کل کشور در این خصوص نگفتند که تکلیف این خانم چه شد، زنده است، مرده‌است. به نظر من آقای محسنی اژه‌ای لازم نیست این‌قدر به کلیات بپردازند، ایشان بیایند به‌طور مشخص درخصوص این خانم اظهارنظر کنند که الان چه وضعیتی دارند، دروغ گفته، راست گفته و درحال حاضر کجاست؟ ما از وی هیچ خبری نداریم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6d00a46-b0e0-40d0-b98a-1e95abad30e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات