بازدیدکنندگان از نمایشگاه تله کام در محل نمایشگاه بینالمللی تهران با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی درگیر شدند.
مأموران رژیم به بهانه تغییر مدیرعامل این نمایشگاه مانع ورود بازدیدکنندگان و حتی برخی از غرفهداران نمایشگاه تلهکام میشد. ، همین امر باعث خشم بازدید کنندگان و درگیری آنان با مزدوران نیروی انتظامی گردید.
مأموران رژیم به بهانه تغییر مدیرعامل این نمایشگاه مانع ورود بازدیدکنندگان و حتی برخی از غرفهداران نمایشگاه تلهکام میشد. ، همین امر باعث خشم بازدید کنندگان و درگیری آنان با مزدوران نیروی انتظامی گردید.