728 x 90

13 آبان,

قائم مقام وزارت بدنام اطلاعات، به وحشت رژیم از قیام سراسری اذعان کرد

-

تظاهرات ضد حکومتی مردم تهران- 13آبان
تظاهرات ضد حکومتی مردم تهران- 13آبان
علوی قائم‌مقام وزارت بدنام اطلاعات آخوندی وحشت رژیم را از قیام سراسری نشان داد و به توسعه طلبی آخوندها در منطقه اعتراف کرد.
وی که در جلسه شورای اداری رژیم در استان تهران سخنرانی می‌کرد درباره قیام سراسری به‌طور مضحکی گفت: در روز قدس تمام تلاش خود را کردند که کاری انجام دهند ولی دیدیم که حداکثر 30-40هزار نفر بودند و 80 درصد آن کسانی بودند که از اول انقلاب با انقلاب مشکل داشتند و این یعنی اینکه توده‌های مردم از آنها جدا شده‌اند. دشمنان تمام تلاششان را کردند که روز 13آبان دوباره زورآزمایی کنند که در این روز هم نتوانستند بیش از 4 یا 5هزار نفر را به خیابان‌ها بیاورند و امروز کارشان به جایی رسیده که بر روی دیوار شعار بنویسند و در بررسی که انجام دادیم این افراد تحت مجموعه‌های سلطنت‌طلب و منافقین هستند
قائم مقام وزارت بدنام اطلاعات آخوندی هم‌چنین درباره توسعه طلبی آخوندها در منطقه گفت: اینکه ایران بتواند خارج از حوزه خودش ارتباط برقرار کرده و تبادل اقتصادی و خدماتی داشته باشد و افکار، عقاید و فرهنگ خود را به‌عنوان افکار و فرهگ قالب در منطقه ساخته و به پیش ببرد ازابعاد مختلف قدرت منطقه‌ای شدن ایران است.
خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس که این خبر را مخابره می‌کرد افزود: علوی حضور ایران در عراق را بازوی دیگری از عنوان قدرت منطقه‌ای شدن دانست و تصریح کرد: نقش‌آفرینی ایران در افغانستان که باز به اعتراف دشمنان بدون ایران هیچ راه‌حلی وجود ندارد و اقدام آنها به بدتر شدن شرایط می‌انجامد، بازویی دیگری از این عنوان کلی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/567faebf-3838-44a4-ae07-f05a3433bf34"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات