728 x 90

تظاهرات ضد حكومتي,13 آبان,

عسگراولادی اذغان کرد، تظاهر کنندگان 13آبان کل نظام را هدف قرار داده بودند

-

سرنگونی رژیم آخوندی، خواست ملت ایران
سرنگونی رژیم آخوندی، خواست ملت ایران
عسگراولادی رئیس باند فاشیستی مؤتلفه اذعان کرد، کسانی که در روز قدس و 13آبان به خیابان آمدند، کل نظام را هدف قرار داده بودند و کاری به نتیجه انتخابات نداشتند.
عسگراولادی که اظهاراتش توسط خبرگزاری ایرنا وابسته به باند ولی‌فقیه منتشر شده، گفت: … خیلی از افرادی که به موسوی رای دادند در حال حاضر می‌دانند که دعوای انتخاباتی بر سر موسوی و احمدی‌نژاد نبوده و نیست.
… افرادی که در روز قدس و 13آبان به 2 یا 3خیابان آمدند آرمانها و اهداف نظام و امام را هدف قرار داده‌اند اصلا کاری به این حرفها نداشته و ندارند.
رئیس باند فاشیستی موتلفه، در عین حال به تهدید روی آورد و گفت: در حال حاضر شیب معقولی در جریانات سیاسی طی می‌شود تا همه به این نتیجه برسند که باید چشم فتنه را کور کرد، قوه‌قضائیه هم به تدریج مهیای این مهم خواهد شد.
این مهره باند ولی فقیه، در عین حال، هرگونه مصالحه با جناح مغلوب را رد کرد و گفت طرح وحدت راه کار مناسبی برای درمان بیماری فعلی ما نیست.
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا، وی که در پاسخ به اظهارات شاهرودی رئیس سابق قوه قضاییه رژیم مبنی بر ایجاد گفتگو برای دو جناح متخاصم نظام، صحبت می‌کرد، گفت: پیشنهاد هاشمی شاهرودی مبنی بر گفت‌وگوی بی‌پرده گروههای سیاسی برای درمان بیماری فعلی نسخه خوبی نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4a587a9e-ea9b-433f-833b-2ae177c3b895"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات