728 x 90

-

الیوم السابع: مریم رجوی نقشه راه محرمانه رژیم ایران را افشا کرد

-

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت
هفته‌نامه مصری الیوم السابع با عنوان «مریم رجوی رژیم ایران را به ادامه تلاشش برای دست‌یابی به بمب اتمی متهم می‌کند» نوشت:
پرزیدنت مقاومت ایران مریم رجوی روز پنجشنبه در بروکسل اعلام کرد رژیم ایران به‌رغم اسمترار مذاکرات با پنج کشور عضو دائم شورای امنیت و آلمان در رابطه با غنی‌سازی اورانیوم، به تلاشهایش برای سرعت بخشیدن به دست‌یابی به بمب اتمی ادامه می‌دهد.
خانم رجوی افزود این تحرکات در چارچوب «نقشه راه محرمانه رژیم» در مقر سازمان هوا وفضا در منطقه خجیر صورت می‌گیرد که هدفش تسهیل فعالیتهای غنی‌سازی اتمی برای پشت سر گذاشن نسبت 90% لازم برای ساخت بمب اتمی و ساختن کلاهکهای اتمی برای موشکهایی که می‌توانند به اروپا برسد، می‌باشد.
مریم رجوی از آمریکا و اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد خواستار تأمین حفاظت برای 3400 عضو سازمان مجاهدین خلق مستقر در قرارگاه اشرف در عراق به منظور مقابله با قتل و اخراج توسط مقامات عراقی در پی توافقی با رژیم حاکم بر تهران در این رابطه، شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/22cd3617-45ea-4b21-bcda-211ce03c0039"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات