728 x 90

شقه نظام,

گوشه‌یی از غارت و چپاول مردم، از زبان یکی از آخوندهای حکومتی

-

چپاول و غارت توسط کارگزاران رژیم آخوندی
چپاول و غارت توسط کارگزاران رژیم آخوندی
آخوند جهانشاهی معروف به طلبه عدالتخواه سیرجانی که به اصطلاح به اتهام مبارزه با زمین خواری دستگیر و به دستور ولی‌فقیه ارتجاع از زندان آزاد شده است، به گوشه‌یی از دزدیها در رژیم آخوندی اعتراف کرد.
وی که اظهاراتش در سایتهای حکومتی درج شده، در مورد رشوههای شهرام جزایری به کارگزاران رژیم گفت: اگر فشار افکار عمومی نبود، خیلی از مسئولین بیش از این در مسایل اقتصادی و دزدی‏ها گند می‏زدند. بگذارید یک مثال بزنم. در زندان شخصی بود که 34میلیارد تومان از قوه قضاییه دزدی کرده بود. الان هم اگر کسی بگوید اتهام است، حاضرم ثابت کنم. چون اسم آن آقا هست، زندانی هست و پرونده‏اش هم موجود است. ایشان به صراحت به من می‌گفت اختلاس آنقدرها که فکر کنید سخت نیست. خیلی هم راحت است. وی افزود با این 34میلیارد تومان زمین خریده‏ام الان زمین‏های من چند برابر شده که با بخشی از همان پول، جریمه این اختلاس و اصل پول را می‏پردازم. گفتم پس زندان را چه می‏کنی؟ گفت در اولین فرصت هم که بروم از این این‌جا بیرون دیگر بر نمی‏گردم! گفتم خب، همین بیرون رفتن مهم است. چطور می‏روی؟ گفت من به مسئولین زندان قول دادم هزینه ساخت یکی از طبقات اندرزگاه هشت را قبول کنم که پنجاه میلیون می‏شد. من شاهد بودم ایشان به مرخصی رفت و حدود یک ماه‌ونیم که من آن‌جا بودم دیگر اثری از وی ندیدم و برنگشت.
وی با اشاره به احترام دژخیمان زندان اوین به شهرام جزایری گفت: جزایری راحت بود مثلاًًًًًًًًً ما برای خرید اقلام که به فروشگاه می‏رفتیم در یک صف طولانی می‏ایستادیم تا نوبتمان شود اما شهرام می‏آمد و می‏رفت پشت میز فروشنده یک دو کارتن جنس می‏خرید و دوستانش می‏آمدند و می‏بردند. جزایری امکانات خاصی برای خودش در زندان دارد. خط تلفن و لب تاپ، حتی بر خلاف دیگر زندانی‏ها، هواخوری اجباری 7 تا 8 صبح را نمی‏رفت.
آخوند جهانشاهی معروف به طلبه سیرجانی به تنفر زندانیان از پاسدار احمدی‌نژاد نیز اعتراف کرد و گفت: بلااستثنا همه زندانی‏های اوین مخالف احمدی‏نژاد بودند. جز تعداد کمی که به انگشتان دست هم نمی‏رسید. پس از افشا شدن حمایت من از احمدی‏نژاد دیگر تحقیرها شروع شد. طوری برخورد می‏کنند که انگار من یک آدم نفهمی هستم که دارم از ایشان حمایت می‏کنم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/114452ae-ef9a-4286-816f-bd90283f6945"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات