728 x 90

سخنرانی نوروزی کاک بابا شیخ حسینی: ما رژیم آخوندی را نامشروع می‌دانیم و باید سرنگون شود

سخنرانی کاک بابا شیخ حسینی دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران در مراسم نوروزی
سخنرانی کاک بابا شیخ حسینی دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران در مراسم نوروزی

سخنرانی کاک بابا شیخ حسینی دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران در مراسم نوروزی: ما رژیم آخوندی را نامشروع می دانیم و باید سرنگون شود

اگر تمامی احزاب سیاسی شعار نه به رژیم آخوندی و نه به مذاکرات را سردهند

بدون شک جنبش حق طلبانه کردستان بیش از پیش پیشرفت خواهد کرد

کاک بابا شیخ حسینی دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران در سخنرانی خود در مراسم نوروزی، جشن نوروز را به معلمان مدارس، دانشگاهها، زندانیان سیاسی کردو تمامی زندانیان سیاسی ایران که در سیاهچاله‌های رژیم دیکتاتور آخوندی زندانی هستند، تبریک گفت و تأکید کرد: پیام ما سازمان خبات پیام آشکار و واضح برای رژیم آخوندی است. ما این رژیم را نامشروع و این حاکمیت را، حاکمیتی دیکتاتور می‌دانیم و این رژیم باید سرنگون شود.

کاک بابا شیخ حسینی افزود: ما می‌خواهیم تمامی احزاب این حقیقت را در نظر داشته باشند که نباید با این رژیم مذاکره کنند زیرا این رژیم نه تنها حقوق افراد جامعه را نقض می‌کند، (بلکه) کسانی که در چهارچوب حاکمیت بوده و از مهره‌های مهم خود رژیم هستند، حال در زندان و سیاهچاله‌های این رژیم هستند. بر همین اساس امید به رژیم و اصلاحات جز خیالی باطل و حباب سرآب نیست. این رژیم مدت ۴۳سال به‌طور مداوم فتنه‌انگیزی می‌کند و در امور دیگر کشورها دخالت می‌کند و تلاش می‌کند تا بمب اتم درست کند و در تازه‌ترین اقدام فتنه‌انگیزش شهر اربیل پایتخت حکومت اقلیم کردستان را بدون هیج دلیلی هدف قرار داد.

 

دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران در ادامه سخنان خود گفت: ما حمله موشکی به شهر اربیل را محکوم می‌کنیم ما با افتخار راه درست را انتخاب کرده و باورمان بر این است که اگر تمامی احزاب سیاسی این راه سازمان خبات را انتخاب کنند و شعار نه به رژیم آخوندی و نه مذاکرات را سردهند، بدون شک جنبش حق‌طلبانه‌ٔ کردستان، بیش‌از‌پیش پیشرفت خواهد کرد. رژیمی که روزانه جوانان بیگناه کردستان و ایران را اعدام و جنایتها را مرتکب می‌شود نباید با آن در مذاکره بود.

کاک بابا شیخ حسنی اضافه کرد: ما باید مرز میان خود و این رژیم را مشخص کنیم، رژیمی جز سرکوب و ظلم ملت کردستان و ایران کار دیگری انجام نداده، ملت ایران را گرسنه نگاه داشته و می‌خواهد بمب اتم بسازد و درآمد کشور را در برنامه‌ٔ اتمی و برنامه‌ٔ تسلیحاتی و جنگ‌طلبانه صرف می‌کند و یا آخوندها و مهره‌های حکومتی آن را غارت کرده (اند). رژیم دیکتاتور آخوندی باید سرنگون شود، بی‌شک تا آخوندها قدرت را در دست داشته باشند، نه مردم ایران آرامش و خوشی را می‌بینند و نه مردم منطقه با آرامش زندگی می‌کنند. (سایت سازمان خبات۹ فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d7204e2-d054-480a-b838-8263bf03bfb0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات