728 x 90

صدور تروريزم رژيم در جهان ,

یک زرادخانه، هدیه‌ای از آخوندها که به دست تروریستها نرسید

-

مهمات موجود در کشتی توقیف شده آخوندها
مهمات موجود در کشتی توقیف شده آخوندها
تلویزیون فاکس نیوز طی گزارشی از سلاحها و تجهیزات مصادره شده رژیم ایران برای حزب‌الله لبنان گفت، این‌جا مانند نمایشگاهی برای فروش تسلیحات مختلف می‌باشد. این یک موشک 107میلیمتری است، موشکی که از یک خودرو شلیک می‌گردد. این‌جا گلوله‌های خمپاره است، همان نمونه‌ای که سربازان آمریکایی در عراق هم، تاکنون آن را یافته‌اند. اینها در نوار غزه نیز شلیک می‌شوند و در سلاحی که بردش کوتاه است، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
این موشک 106میلیمتری است که از سلاحهای سنگین شلیک می‌شود.
ما در این جا سلاح (دیگری) را می‌بینیم که با یک نگاه می‌توان آن را شناسایی نمود. نارنجک دستی که بعد از پرتاب توسط فرد، منفجرمی گردد.
فاکس نیوز ادامه داد، این‌جا، موشک 122میلیمتری کاتیوشا است، موشکهای میانبرد که شبه‌نظامیان حزب‌الله حدود 4هزار بار در مرز لبنان و اسراییل در جریان دومین جنگ لبنان آن را شلیک کرده‌اند.
فاکس نیوز تصریح کرد، هر یک از این کانتینرها با مواد پلاستیکی بسته‌بندی شده است. این مواد به‌طور موثری به مثابه مانعی عمل می‌کنند تا از اینکه بتوان با استفاده از اشعه ایکس داخل کانتینرها را چک کرد و به سلاحها رسید، جلوگیری نمایند.
با مشاهده این مکان، می‌توان بهتر پی برد که سلاحها چگونه جاسازی شده‌اند. در کل، 40کانتینر، هزاران موشک، چند تن تسلیحات وجود دارد.
یکی از مقامات که به شرط ناشناس ماندن سخن می‌گفت، به فاکس نیوز گفت که آنها اطلاعاتی را در این خصوص داشته‌اند و برای مدتی طولانی این کشتی را دنبال می‌کرده‌اند و زیرنظر داشته‌اند. سند رسمی وجود دارد مبنی بر اینکه این محموله از سوی رژیم ایران آمده و عناصر اطلاعاتی اسراییل گفتند که تمامی این جنگ‌افزار، برای حزب‌الله درنظر گرفته شده بوده.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0ad2cf2e-d353-442e-9646-b6b41f57d780"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات