به اعتراف یکی از اعضای مجلس ارتجاع بر اثر شیوع بیماری آنفولانزای خوکی در ایران بیش از 250نفر کشته شدهاند.
خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران با عنوان ”مرگ صدها نفر بر اثر بیماری آنفولانزای خوکی در ایران“ نوشت: محمدرضا رضایی کوچی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: وجود آمارهای مختلف حاکی است که تاکنون250نفر از هموطنان با ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده و افزون بر300هزار نفر نیز با بیماری یاد شده دست و پنجه نرم میکنند.
خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران با عنوان ”مرگ صدها نفر بر اثر بیماری آنفولانزای خوکی در ایران“ نوشت: محمدرضا رضایی کوچی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: وجود آمارهای مختلف حاکی است که تاکنون250نفر از هموطنان با ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده و افزون بر300هزار نفر نیز با بیماری یاد شده دست و پنجه نرم میکنند.