728 x 90

نقش رژيم در عراق,

جزئیاتی از مسائل پشت پرده سفر پاسدار لاریجانی به عراق

-

دخالتهای آخوندها در عراق
دخالتهای آخوندها در عراق
خبرنگار خبرگزاری مهر متعلق به وزارت اطلاعات رژیم آخوندی جزئیاتی از مسائل پشت پرده سفر پاسدار لاریجانی به عراق را فاش کرد.
در این گزارش آمده است: نخستین برنامه لاریجانی دیدار با رئیس مجلس عراق بود و این دیدار در مجلس عراق انجام شد امنیت این محل در اختیار نیروهای امریکایی بود و هیأت ایرانی بعد از بازرسی سرسختانه وارد مجلس عراق شدند و بازرسی اشیا و اموال همراهان هیأت توسط سگهای بمب یاب انجام شد.
در ادامه گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر متعلق به وزارت اطلاعات آخوندها آمده است: در زمان دیدار لاریجانی با نوری المالکی نخست‌وزیر عراق محافظان مالکی برخورد بدی با اعضای هیأت ایرانی داشتند و به همین دلیل اکثر اعضای همراه هیأت از حضور در ضیافت شام مالکی خودداری کردند، در دیدار با طارق هاشمی معاون رئیس‌جمهور عراق نیز به هیچ یک از محافظان ایرانی و عراقی لاریجانی اجازه ورود داده نشد! هم‌چنین پیش از دیدار لاریجانی و آیت‌الله سیستانی نیز محافظان ایشان با محافظان عراقی هیأت ایرانی چالش‌هایی پیدا کردند!.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cc502ee1-9eea-47a1-ac11-8710a122e464"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات