728 x 90

اعتراضات كارگري,

هشدار نسبت به ادامه دستگیری اعضای سندیکای کارگران نیشکر هفت‌تپه

-

دستگیری
دستگیری
رئیس هیأت مدیره‌ سندیکای کارگران نیشکر هفت‌تپه خوزستان در نامه‌یی خطاب به جامعه کارگران کشور نوشت همه اعضای سندیکایمان را گرفته‌اند، مرا نیز خواهند گرفت!
علی نجاتی در این نامه نوشت: تا به امروز چهار نفر از اعضای هیأت مدیره‌ی سندیکای کارگران نیشکر هفت‌تپه روانه‌ی زندان شده‌اند و هم اکنون در زندان دزفول محبوس می‌باشند. دستگاه قضایی در چند روز آینده، دوره‌ی حبس مرا نیز به من تحمیل خواهد کرد. ما برای به دست آوردن حقوق خود و دفاع از مطالبات بر حق کارگران هفت‌تپه و به دست آوردن کمترین امکانات معیشت و حقوق انسانی تلاش کرده‌ایم. اما ما محکوم و زندانی می‌شویم. ما در چند روز پیش نیز نامه‌ای سرگشاده به سازمان جهانی کار نوشتیم و رونوشت آن را به تمام نهاد‌های کارگری و حقوق‌بشری و رسانه‌ها، ارسال کردیم.

رئیس هیأت مدیره‌ سندیکای کارگران نیشکر هفت‌تپه خوزستان افزود: امروز، روز حمایت از کارگرانی است که در هفت‌تپه برای احقاق مطالبات کارگری، تلاش کردند و از سوی کارگران هفت‌تپه به نمایندگی در یک تشکل مستقل انتخاب شدند و امروز تنها به‌خاطردفاع از حقوق کارگری خود به زندان محکوم شده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ba7afb84-768d-41a8-bae5-5672e69deb3a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات