728 x 90

13 آبان,

درگیری در میدان رضاییها، تظاهرات در مشهد، شوشتر، تبریز و اهواز

-

تظاهرات گسترده مردم در تهران13 آبان
تظاهرات گسترده مردم در تهران13 آبان
در ساعت 16 و سی دقیقه تظاهر کنندگان در میدان رضاییهای شهید با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی درگیر شدند.
در این میدان هم‌چنین مأموران جنایتکاری که لباس سیاه به تن داشتند، به‌طور وحشیانه‌یی تظاهر کنندگان را مورد ضرب و جرح قرار می‌دادند.
بنا‌به خبر دیگری، دختران جوان در برابر هجوم وحشیانه مزدوران خود را سپر پسران جوان کرده بودند.
در ولی‌عصر مزدوران به سوی مردم آب جوش می‌ریختند و سعی می‌کردند با زدن باطون آنها را متفرق کنند ولی تظاهر کنندگان مقاومت می‌کردند.
مأموران نیروی انتظامی به منظور ایجاد رعب و وحشت از گلوله‌های رنگی استفاده می‌کردند تا آنان را نشان کنند و بعد دستگیر نمایند.
دانشجویان ساکن کوی دانشگاه تهران، از درگیری با مزدوران نیروی انتظامی خبر داده و گفتند مزدوران بیش از ده تن از دانشجویان را مجروح کردند.

در مشهد دانشجویان نزدیک فلکه پارک تظاهرات کردند. بنا‌به گزارشهای دریافتی از دانشگاه فردوسی مشهد صدای تیراندازی شنیده می‌شد.

در شوشتر دانشجویان دانشگاه آزاد راهپیمایی خود را شروع کردند و با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی که مانع خروج آنها از دانشگاه شدند درگیر شدند.

در تبریز، مأموران دربهای دانشگاه را بسته بودند و دانشجویان در داخل دانشگاه شعار می‌دادند مرگ بر روسیه و ستارخان کجایی
دانشجویان در اعتراض به بسته بودن درب دانشگاه دست به تحصن زدند.
در اهواز دانشجویان تظاهرات کرده و شعار می‌دادند مرگ بر دیکتاتور… . نترسید نترسید ما همه با هم هستیم، مرگ بر دیکتاتور چه شاه با شه چه دکتر
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fead4d27-f30b-4cf8-b698-cee64768268e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات