728 x 90

حمله به اشرف

رسانه های اردن، کویت، عربستان، عراق اعلام موجودیت کمیته عربی-اسلامی دفاع از اشرف را منعکس کردند

-

کمیته عربی ـ اسلامی در دفاع از اشرف
کمیته عربی ـ اسلامی در دفاع از اشرف
اعلام موجودیت کمیته عربی ـ اسلامی در دفاع از شهر اشرف مورد توجه رسانه‌های کشورهای مختلف عربی قرار گرفت:
گزارش:
مطبوعات اردن، کویت، عربستان، عراق و سایر رسانه‌های عربی خبر تشکیل کمیته عربی ـ اسلامی در دفاع از شهر اشرف را منعکس کردند.
روزنامه السیاسه کویت نوشت: شورای ملی مقاومت ایران اعلام کرد روز شنبه در فرانسه، کمیته ”عربی - اسلامی“ در دفاع از اشرف تشکیل گردیده است. این شورا گفت: ”دفاع از شهر اشرف فقط دفاع از یک وظیفه انسانی در قبال هزاران خواهر و برادر ایرانی بیگناه ما نیست بلکه خدمت به حاکمیت ملی عراق و حفاظت آن از دخالتهای رژیم ایران است».
روزنامه العرب الیوم اردن ضمن درج خبر تشکیل کمیته عربی اسلامی در دفاع از اشرف نوشت:
در اجلاس پاریس که کمیته عربی اسلامی اعلام موجودیت کرد، شیخ تیسیر التمیمی قاضی القضات سرزمینهای فلسطینی، نمایندگان اردنی و چهره‌های اسلامی در فرانسه می‌باشد.
رادیو عربی سوا گفت: کمیته عربی اسلامی در دفاع از اشرف در فرانسه تشکیل شد.
این کمیته خواستار آزادی 36تن از ساکنان اشرف که توسط نیروهای امنیتی عراق دستگیر شده است. کمیته مذکور هم‌چنین خواهان حفاطت از اشرف توسط نیروهای آمریکایی می‌باشد.
خبرگزاری اخبار عراق گزارش داد: خانم مریم رجوی، رئیس حمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران طی سخنانی گفت:“ با آنکه اشرف در هفتاد کیلومتری مرز ایران قرار دارد، در صدر نگرانی حاکمان ایران است. آنها سرکوب مجاهدین را مهمترین اولویت خود در روابطشان با هر دولتی قرار داده‌اند و اشرف را بخشی از قیامهای جاری در تهران می‌بینند. علت کینه‌توزی رژیم ولایت‌فقیه به ساکنان اشرف این است که آنها الهامبخش مبارزه زنان و جوانان و قیام کنندگان برای آزادی هستند ”.
مرکز اطلاع رسانی ایلاف در عربستان سعودی نیز خبر اعلام موجودیت کمیته عربی اسلامی در دفاع از اشرف را درج کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/898ae911-0c6d-44d8-88dd-ca63d82b5a82"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات