728 x 90

فرمانده سنتکام: همکاری آمریکا و امارات برای مقابله با پهپاد نیروهای نیابتی رژیم ایران

مایکل اریک کوریلا، رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا، سنتکام
مایکل اریک کوریلا، رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا، سنتکام

به گزارش نشریه «خلیج تایمز»، ۲۶مرداد مایکل اریک کوریلا، رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا، سنتکام که در امارات متحده عربی حضور یافته می‌گوید آمریکا و امارات برای مقابله با تهدیدات جدید منطقه از جمله استفاده از پهپاد توسط برخی نیروهای نیابتی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

وی هم‌چنین گفت: «در بسیاری از موضوعات نگران‌کننده و بسیاری از اهداف مشترک هستیم. به‌عنوان مثال، ما به‌دنبال دفاع برابر حملات پهپادها به نیروهای‌مان هستیم. این حوزه‌ای است که ما باید در آن به پیشرفت خود ادامه دهیم زیرا فناوری این حملات هم‌چنان در حال بهبود است».

اسفندماه گذشته، پهپادهای گروه حوثی که مورد حمایت رژیم ایران است به اهداف غیرنظامی در عربستان حمله کرد. همان زمان جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، این حملات را محکوم کرد.

ژنرال ارشد نیروی هوایی آمریکا در خاورمیانه نیز به‌تازگی هشدار داد شبه‌نظامیان مورد حمایت  رژیم ایران ممکن است همزمان با افزایش تنشها، حملات علیه آمریکا و متحدانش را از سر بگیرند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0634c4c6-a619-4f41-aeb5-e8e29dcc900f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات