728 x 90

تظاهرات گسترده مردم

مریم رجوی خواستار همبستگی عمومی در حمایت از خانواده شهیدان و زندانیان سیاسی گردید

-

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت با بزرگداشت شهیدان ملت ایران خواستار همبستگی عمومی در حمایت از خانواده شهیدان و هزاران تن زندانیان سیاسی گردید که اخیراً دستگیر شده‌اند.
900تن از دستگیرشدگان به اوین منتقل شده و 350تن از آنها در سلولهای انفرادی و قرنطینه اوینبه‌سر می‌برند و سایرین به بند 240 منتقل شده‌اند. تعداد دیگری از بازداشت شدگان به خانه‌های امن وزارت اطلاعات فرستاده شدند.
تاکنون بیش از 120تن از استادان دانشگاهها در اعتراض به کشتار و تهاجم وحشیانه به دانشجویان استعفا داده و در دانشگاه تهران به دانشجویان متحصن پیوستند.
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خواستار ابطال انتخابات رژیم آخوندی وبرگزاری انتخابات آزاد تحت نظر ملل متحدبر اساس اصل حاکمیت مردم و نفی حاکمیت و ولایت آخوندها گردید.
از سوی دیگر با اوج گرفتن انقلاب دموکراتیک مردم ایران و به صحنه آمدن دلیران اشرف نشان و توده‌های میلیونی مردم ایران، برخی رسانه‌های غربی با تعجب از اینکه تا 10روز پیش در ایران چیزی ندیده بودند، خاطرنشان می‌کنند که ضمن 10روز گذشته این کشور کاملاًًًًً زیر و رو شده و صحنه‌ها کاملاًًًًً بی‌سابقه است.
دولتهای غربی نیز یکی پس از دیگری به محکوم کردن تقلبات و سرکوبگری رژیم آخوندی می‌پردازند و انتخابات آنرا به زیرعلامت سؤال میکشند.
روز گذشته هموطنانمان در اروپا و آمریکا در شهرهای پاریس، لاهه، هامبورگ، برلین، تورنهایم، اسلو، یوتوبوری، استکهلم، واشینگتن و لندن با برانگیختگی بسیار و غرور ملی به همبستگی و حمایت از قیام مردم ایران و جوانان مبارز و مجاهد میهن به تظاهرات پرداختند تا صدای ملت ایران هر چه بیشتر به گوش جهانیان برسد.

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ممانعت رژیم ضدبشری آخوندی از دادن پوشش خبری به تظاهرات مخالفان و معترضان از سوی خبرنگاران خارجی را زمینه‌ساز تشدید سرکوب خیزش عموم مردم توصیف کرد و گفت در حالیکه صحنه‌های آتش گشودن به روی تظاهر کنندگان و به‌شهادت رساندن آنها و ضرب و شتم جوانانی که تنها خواستشان آزادی است، خشم و نفرت جهانیان را برانگیخته است، رژیم آخوندی در صدد است به دور از چشم خبرنگاران و دوربینهای خارجی، این سرکوب وحشیانه را شدت بخشد.
رییس جمهور مقاومت ایران گفت این تشبثات جنایتکارانه و سرکوبگرانه قادر نخواهد بود رژیم خونریز ایران را از خشم و نفرت عموم مردم ایران که در قیام روزهای اخیر بارز شد، نجات دهد.
در همین حال، دری نجف آبادی، دادستان کل رژیم به خط و نشان کشیدن برای تظاهر کنندگان پرداخت و گفت «با هرگونه اقدامهای خلاف قانون و مخل امنیت عمومی برخورد خواهد شد» و «با هرگونه اغتشاشی، اختلالی، بی‌نظمی، اقدامهای برخلا ف امنیت عمومی، مصالح عمومی، منافع ملی باید برخورد و مقابله بشود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/adf35b25-9745-4185-803b-abcf9c844c10"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات