728 x 90

-

آیا مساله هسته‌ای ، پاشنه آشیل دولت اوباما است

-

--
--
کیتی مک فارلند- مشاور سابق وزارت دفاع آمریکا، نسبت به خطر گسترش تسلیحات هسته‌ای در منطقه هشدار داد. گزارشی از فاکس نیوز: فاکس نیوز از کیتی مک فارلند پرسید آیا شما فکر می‌کنید مساله هسته‌ای، پاشنه آشیل دولت اوباما است؟ مشاور سابق وزارت دفاع آمریکا پاسخ داد: من فکر می‌کنم تکثیر هسته‌ای که به‌معنای دست‌یابی کشورهای بیشتر به تکنولوژی هسته‌ای می‌باشد، بحرانی است که اوباما با آن روبه‌رو خواهد بود. اگر او مرز را در مورد کره شمالی نکشد، کره شمالی این امکان را به رژیم ایران و سایر کشورها خواهد فروخت. وقتی که رژیم ایران دارای سلاح هسته‌ای شود، یک مسابقه تسلیحاتی در منطقه آغاز می‌شود. سوریه، عربستان سعودی، مصر و حتی ترکیه هم خواهان سلاح هسته‌ای خواهند بود. پل ولفوویتز- رییس سابق بانک جهانی نیز در پاسخ به این سؤال فاکس نیوز که: وقتی رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید، رژیم ایران دارای حق برخورداری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است، آیا این مساله، باعث ایجاد تغییراتی در خاورمیانه می‌شود؟ پاسخ داد: من در پاسخ به این بسنده می‌کنم که فکر نمی‌کنم موشکهای دوربرد که رژیم ایران در حال تولید آن است، بخشی از یک برنامه صلح‌آمیز باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a223ecf-655d-4661-bdb6-9ae933dc018b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات