728 x 90

سفر خواهر مربم به آلمان

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت از موزه و بنای یادبود قربانیان هولوکاست، در مرکز برلین دیدار کرد

-

دیدار رئیس جمهور برگزیده مقاومت، از محل یادبود هولوکاست
دیدار رئیس جمهور برگزیده مقاومت، از محل یادبود هولوکاست
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی روز سه‌شنبه از موزه و بنای یادبود قربانیان هولوکاست - یهودیان کشتار شده درکوره‌های آدم‌سوزی هیتلر - در مرکز برلین دیدار کرد و طی سخنانی رو در روی فاشیسم مذهبی و احمدی‌نژاد، این جنایت تاریخی را محکوم کرد.

دردیدار خانم رجوی از بنای یادبود و موزه قربانیان هولوکاست، آندرئاس اشمیت Schmidt) -Andreas) رئیس کمیسیون قضایی در مجلس فدرال آلمان، هرمان یوزف شارف (Hemann Josef Scharf) و آنته هوبینگر (Hübinger - Anette) نمایندگان مجلس فدرال آلمان از فراکسیون دموکرات مسیحی، هیله گوزه یاکوب رولف (Hill - Gosejacob-Rolf) رئیس سندیکای مددکاران اجتماعی آلمان دکترلورنس ویلکنز (Dr. Lorenz Wilkens) و پرفسور دانشگاه آزاد برلین وکشیش کلیسای پروتستان خانم رجوی را همراهی کردند. خانم رجوی درسخنان کوتاه خود گفت: حضور من دراین جا به این معنی است که مردم و مقاومت ایران برخلاف فاشیسم مذهبی حاکم برایران و پاسدار احمدی‌نژاد، جنایت تاریخی فاشیسم هیتلری در قتل عام یهودیان را محکوم می‌کنند. احمدی‌نژاد و دیکتاتوری آخوندی به این خاطر این واقعه تاریخی را انکار می‌کنند که ماهیتی همسان با فاشیستهای جنایتکار دارند و ما بارها تأکید کرده‌ایم که مماشات با این فاشیسم مذهبی هم چون مماشات با فاشیسم هیتلری خطر یک جنگ پرفاجعه جهانی را به دنبال دارد. ادامه حاکمیت رژیم ضدبشری آخوندی و دست‌یابی این دیکتاتوری مذهبی به بمب اتمی نه فقط علیه آزادی وحاکمیت مردم ایران، بلکه تهدیدی برای صلح منطقه وجهان است.

پس ازسخنان رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، هرمان یوزف شارف نماینده مجلس آلمان ازحزب دموکرات مسیحی ضمن سپاسگزاری ازحضور خانم رجوی در محل یادبود قربانیان هولوکاست گفت، دیدار شما از بنای یادبود قربانیان فاشیسم یک لحظه بزرگ و تکان دهنده و نمودی از ماهیت دموکراتیک مقاومت سازمانیافته مردم ایران در برابر فاشیسم مذهبی است.

وی با اشاره به سخنرانی خانم رجوی در اجلاس پارلمانی در کاخ ریاست مجلس فدرال آلمان، گفت: سخنان شما باردیگر نشان داد که مقاومت مردم ایران یک مقاومت دموکراتیک است که برای آزادی و حقوق انسانی مردم ایران مبارزه می‌کند.
هرمان یوزف شارف نماینده مجلس آلمان گفت: دیدارشما از آلمان وسخنان شما خطاب به نمایندگان مجلس آلمان بسیار تأثیر گذار و پراهمیت بود و ما نمی‌توانیم در مورد درد و رنج مردم ایران درحاکمیت فاشیسم مذهبی بی‌تفاوت بمانیم ما به شما اطمینان می‌دهیم که نمایندگان مجلس آلمان که بیانیه حمایت از راه‌حل سوم را امضا کرده‌اند باتمام توان از مقاومت مردم ایران و تلاشهای شما برای آزادی ایران و رسیدن به یک ایران دموکراتیک حمایت می‌کنند.

خانم رجوی سپس از محل یادبود قربانیان کوره‌های آدمسوزی هیتلر که درمکان وسیعی درقلب برلین و به‌صورت مزارهای سمبلیک ساخته شده دیدن کرد.
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت هم‌چنین به بازدید از موزه و نمایشگاه عکسها و فیلمهای مربوط به این جنایت بزرگ و فراموش ناشدنی هیتلر پرداخت. تصویرها که در فضایی اثرگذار با معماری وطراحی ویژه نصب شده، کشتارهای وحشیانه فاشیسم هیتلری و سیر شکل‌گیری آن را درسالهای به قدرت رسیدن هیتلر همراه با یادداشتها وعکسهای باقیمانده ازقربانیان هولوکاست به نمایش می‌گذارد.

خبرگزاری رویتر تصاویر متعددی از بازدید خانم مریم رجوی از موزه و بنای یادبود قربانیان هولوکاست- یهودیان کشتار شده درکوره‌های آدمسوزی هیتلر ـ مخابره کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c1488f46-1803-4856-9ba3-388b68844f05"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات