728 x 90

عضو هیأت‌رئیسه خبرگان ارتجاع در نمایش جمعه تهران: ابراز وحشت از مجاهدین، استمرار قیام و براندازی و خشم مردم از آخوندهای حکومتی

آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی، نایب‌رئیس مجلس خبرگان و صحنه گردان نمایش جمعه تهران، وحشت‌زده از استمرار و شعله‌ورتر شدن قیام سراسری مردم ایران، گفت: فکر نکنید براندازی تمام شد نه دشمنان یک آن از اندیشه براندازی فروگذار نخواهند کرد باید هوشیار بود». وی افزود: «دشمن در پی سوء‌استفاده از ابزار جدید اطلاع‌رسانی است. کانال تلگرام، اینستاگرام و استفاده‌های دیگری که در این عرصه هست».

آخوند خاتمی با نگرانی از استقبال روزافزون جوانان و قیام‌آفرینان از سازمان مجاهدین گفت: «فتنه مجاهدین در سال ۷۵و سال ۸۸و دی ماه ۹۶را، همه را، شما جمع کردید. مردم فتنه‌های بعدی را هم شما جمع کنید و می‌توانید جمع کنید. فتنه منافقین را شما جمع کردید چطوری؟ آمدید خبر دادید یک خانه تیمی نزدیک خانه ما است بروید بگیریدشان. رفتند گرفتند درب و داغانشان کردند... هر جا توطئه دیدید هر جا توطئه‌گر دیدید به سرعت به مقامات مسئول به‌عنوان یک واجب خبر بدید“.

احمد خاتمی ضمن اعتراف به خشم و انزجار مردم از آخوندهای حکومتی گفت: «ساز جدید تضعیف روحانیت است... دیدید اغتشاشگران به برخی از حوزه‌ها حمله کردند به برخی از حوزه‌ها هم بدتر از حمله رژیم شاه به مدرسه فیضیه حمله کردند حوزه علمیه تاکستان چنین وضعی دارد. این نشان‌دهنده عمق کینه دشمنان ازروحانیت است». وی در روز ۱۵دی نیز درباره حمله به اماکن حکومتی گفته بود: «ریختند به... دفتر بعضی از ائمه جمعه، سازمان تبلیغات، شورای حل اختلاف».

این آخوند جنایتکار برای سرپوش نهادن بر چپاولهای نجومی آخوندهای حکومتی به‌نحو مضحکی گفت: «یک ریال حقوق ماهیانه ما از بودجه‌های دولتی نیست» و «شهریه یک طلبه ما بین ۵۰۰تا ۶۰۰هزار تومان است... که زیر خط فقر است»! اظهارات این آخوند تبهکار در حالی است که صدها میلیون دلار از بودجه کشور به‌طور رسمی صرف تربیت آخوندهای حکومتی زیر عنوان «حوزه‌های علمیه» یا تربیت تروریستهای غیرایرانی زیر عنوان طلاب خارجی می‌شود. مهمتر آن‌که بخش عظیمی از درآمدها و سرمایه‌های کشور توسط آخوندهای دزد و «آقازاده های» فاسد می‌شود. بی‌جهت نیست که بیشترین خشم و نفرت مردم ایران متوجه پاسداران و آخوندهای حکومتی است.

آخوند جنایتکار غیاث‌الدین طه محمدی، در نمایش جمعه دو هفته پیش همدان گفت در جریان قیام «حدود ۶۰دفتر امام جمعه مورد هجوم قرار گرفت». در اکثر شهرهاى ایران، سرنخ بسیاری از جنایتها، دزدیها، فساد اخلاقی و مالی در دست امامان جمعه و دفاتر آنهاست که نمایندگان شخص خامنه‌ای و منصوب او هستند.

آخوند دری نجف آبادی امام جمعه اراک و عضو دیگر هیأت‌رئیسه خبرگان و وزیر پیشین اطلاعات آخوندها در روز ۲۷دی گفت: در جریان قیام در اراک »به منزل ما حمله شد و من در منزل بودم، البته در اتفاقات اخیر سن این‌ها بسیار کم بود، سن افرادی که به منزل ما حمله کردند هر چند سر و صورت خود را بسته بودند زیر ۳۰سال و حتی کمتر از ۱۸سال بودند؛ البته من فقط استان مرکزی را عرض می‌کنم».
 
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۷بهمن ۱۳۹۶(۲۷ژانویه ۲۰۱۸)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa303e8d-2de9-4aa3-b781-0f3a10f0271d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات