728 x 90

بیانیه‌های همبستگی و حمایت اقشار مختلف میهن از قیام مردم ایران

بیانیه‌های همبستگی و حمایت اقشار مختلف
بیانیه‌های همبستگی و حمایت اقشار مختلف
جمعی ازمهندسین نظام مهندسی ساختمان در اصفهان طی بیانیه‌یی با شعار دموکراسی آزادی با مریم رجوی نوشتند:
 دنیا، صدای قیام ما مردم ایران را شنید، صدای توفان، صدای خلق اسیر و در زنجیر به‌پاخاسته و زیر خط فقر، صدای درهم شکستن استخوانهای پوسیده نظامِ در باتلاق فرورفته دیکتاتو ر و فاشیست را باقیام بر علیه دیکتاتوری و استبداد و فاشسیم مذهبی، جهان شنید.

خلق قهرمان ایران بار دیگر برای در انداختن طرحی نو در فلک سیاسی و اجتماعی ایران بپاخاسته‌اند و فریاد حق‌طلبی و آزادیخواهی سر داده‌اند و این قیامی است تا سرنگونی تمامیت دیکتاتوران حاکم.

مامهندسین نظام مهندسی ساختمان در استان اصفهان از کلیه جوامع و نهادهای حقوق‌بشری؛ عفو بین‌الملل؛ کمیساریای عالی حقوق‌بشر، گزارشگر ویژه خانم عاصمه جهانگیر تقاضای فوری داریم که نسبت به خطراتی که جوانان این میهن را در زندانهای قرون وسطی تهدید می‌کند، اقدامات فوری وعاجل وموثرانجام دهند.

جمعی از کارگران جنوب غرب تهران در بیانیه خود می‌نویسند:‌
در شرایطی که قیام سراسری و فریاد حق‌طلبانه مردممان، تاریخ ایران را ورق زده است. ... در شرایطی که بیش از سی میلیون خانواده کارگری ایران در شرایط برده داریِ نوین صدایی ندارند؛ ما کارگران، متحد با هم... . تا بند از بند این نظام غارتگر و ارتجاعی نگسلیم از پای نمی‌نشینیم.

بایست در هر زمان و مکانی که هستیم با هر اقدام اعتراضی و اعتصاب، حقوق خود را فریاد کنیم. اعتراض به دستگیریهای کور را در مقابل هر زندان و مکانی بیرونی کنیم و اجازه ندهیم قیام آفرینان و بهترین فرزندان میهن را در سیاه چال‌های رژیم، زندانی بکنند.

مرگ بر نظام غارتگر خلیفه ارتجاع. درود بر رجوی و ارتش آزادی

جمعی از دانشجویان دانشگاه یزد در بیانیه خود می‌نویسند:
 مسلماً مردمی که برای احیای حق خود به خیابانها آمده‌اند تا دریافت حقوق اساسی خود لحظه‌ای آرام نخواهند شد. به درستی که قیام مردم ایران آتش زیر خاکستر است و هنگامی که ققنوس‌وار از آتش خود برخیزد، خط بطلانی بر تمام این حکومت ضدایرانی خواهد کشید.

ما به‌عنوان جمعی از دانشجویان دانشگاه یزد، حمایت خود را از قیام مردم ایران اعلام می‌داریم و خواستار آزادی تمامی بازداشت‌شدگان هستیم. تمامی افعال جنایتکارانه رژیم در زندانها و تهدید جان زندانیان محکوم است و بر جامعه جهانیست تا با فشار گسترده بر رژیم مانع از کشتار و شکنجه بازداشت‌شدگان شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3db38645-8466-49cd-9055-c2374c992f53"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات