728 x 90

بریت بارت نیوز: مخالفان ایرانی: وقتی مرگ رژیم را می‌بینم... می‌توانم در صلح و آرامش بمیرم

قیام گسترده مردم ایران
قیام گسترده مردم ایران
بریت بارت نیوز در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی از قیام ایران نوشت:‌مخالفان ایرانی و اشخاصی وجود دارند که به اندازه کافی شجاع‌اندکه از داخل با رسانه‌ها صحبت کنند و خواسته‌شان مبنی بر سرنگونی رژیم استبدادی را مطرح سازند آنها می‌گویند وضعیت فعلی در کشورشان به مراتب بدتر از آنچه که قبل از این‌که خمینی در سال 1979 به قدرت برسد می‌باشد.

بسیاری از کسانی که با بریت بارت نیوز صحبت می‌کنند تمایل داشتند تا حدی ناشناس باقی بمانند و نام خانوادگی خود را عیان نکنند.

در مصاحبه‌یی تلفنی بریت بارت نیوز، مالکی، ۷۵ساله که در لس‌آنجلس زندگی می‌کند، گفت: 'در حالی که هنوز زنده‌ام، آرزوی من دیدن سرنگونی این رژیم است، تا بتوانم در آرامش بمیرم.' او گفت که او ایران را ۲۹سال پیش ترک کرد چرا که از ملاها متنفر بود.

در مصاحبه تلفنی با بریت بارت نیوز، یک مرد به نام محمد ۳۸ساله که در ایران زندگی می‌کند و نمی‌توانست نام خانوادگی خود را از ترس سرنوشت زندگی‌اش بدهد، گفت که از مقاومت ایرانیان تبعیدی، مجاهدین خلق ایران حمایت می‌کند. او گفت که او حداقل ۷روز در خیابانهای ایران در تظاهراتها شرکت کرده است. محمد گفت که او بیش از ۱۰سال توسط رژیم زندانی شده است. او گفت: 'آنها جوانی‌ام را از من گرفتند، '

او به بریت بارت نیوز گفت: یکی از دوستانش، کاوه صالحی، ۲۴ساله در زندان همدان جان باخت.

این منبع افزود:‌ مجاهدین خلق در ارائه اطلاعات در مورد برنامه هسته‌یی غیرقانونی رژیم ایران نقش مهمی داشته‌اند و شبکه‌یی عالی و مستحکم در ایران دارند... . سازمان مجاهدین خلق در سال ۱۹۶۵ به‌عنوان یک سازمان مسلمان تأسیس شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/696c3c70-50b7-420c-b8f9-1067916de4b9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات