728 x 90

حمایتهای مردمی,قیام ایران,

حمایتهای اقشار مختلف در حمایت از قیام مردم ایران

-

حمایت از قیام مردم ایران
حمایت از قیام مردم ایران
گروهی از فرهنگیان و معلمان لرستان در بیانیه خود برای همبستگی و اتحاد در قیام سراسری نوشتند:
ما تا روز رهایی از چنگال خونخوار نظام استبدادی آخوندی حاکم بر ایران لحظةی از مبارزه و قیام دست برنخواهیم داشت. از دیگر همکاران خود در نقاط کشور خواهشمندیم به همراهی با ما بپردازند؛ چرا که اگر رنجی هست برای همه ماست. فرهنگیان در هر کشوری از بالاترین و بهترین امکانات و احترام برخوردارند و دریغ و تأسف برای ما که از کوچکترینِ این امکانات محروم نگاهمان داشته‌اند.

راه خود را تا رسیدن به آزادی ادامه خواهیم داد و پشت برادران و خواهران خود را خالی نخواهیم گذاشت تا فرزندان و دانش‌آموزان ما در فردای کشور به نیکی از ما یاد کنند.

جمعی ازفعالان وکسبه شهررشت در بیانیه خود می‌نویسند:‌
 ما باحمایت وهمراهی همه آحاد مردم ایران از کارگران تا معلمان، دانشجویان و دانش‌آموزان و زنان و هر انسان ستم دیده‌ای جهت برپایی تظاهرات‌ خیابانی در شهرهای سراسر کشور تأکید می‌کنیم.

ما خود را بخشی از اعتراضات کارگران و مردم ستمدیده ایران برای ایجاد تغییرات بزرگ و انسانی در کشور می‌دانیم و خواهان باز شدن فوری درهای زندانهای سراسر کشور و آزادی دستگیر ‌شدگان تظاهرات خیابانی و همه انسانهای آزادیخواه و عدالت طلبی هستیم که از ماه‌ها و سال‌های گذشته به بند کشیده شده‌اند.

جمعی از دانشجویان دانشگاه بوشهر در بیانیهٴ خود نوشتند:‌
از تمامی کارگران، زنان، جوانان و عموم انسانهای شرافتمند و آزادیخواه که از نظام جنایتکار آخوندی جان به لب شده‌اند تقاضا داریم که برای سرنگونی و آزادی زندانیان، صفوف خود را یکپارچه‌تر و منسجم‌تر کنند.

ما دانشجویان خواستار آزادی بی‌قید شرط تمامی زندانیان سیاسی هستیم؛ چه آنهایی که در جریان قیام سراسری بازداشت شدند و چه ما قبل از قیام.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7a2d4c57-cfec-4e34-b27a-930f178db43a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات