728 x 90

آخوند احمد خاتمی: این بار قصه قصه اصل نظامه

آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی در سالگرد حمله به مراکز حکومتی در شهر آمل در سال 60، طی یک سخنرانی در این شهر، هراس حکومت آخوندی را از اوج گرفتن قیامهای مردمی و سرنگونی نظام ولایت فقیه برملا کرد و گفت: اصل نظام آخوندی در خطر است.

آخوند احمد خاتمی:
متأسفانه در برخی از شهرها ضدانقلاب موج سواری کرد... ذره‌یی نباید در مقابل توطئه‌های دشمنان کوتاه آمد این بار قصه قصه چپ نیست قصه قصه اصلاح‌طلب نیست قصه قصه اصول‌گرا نیست قصه قصه اصل نظامه [آیه] به صراحت تیلرسون وزیر خارجه آمریکا گفته مشکل ما نظام انقلابی ایران هست و ما باید نظام، این عین عبارتشه، انقلابی ایران را ساقط کنیم.

باید ایستاد باید مقاومت کرد ممکن است این روزها که سرشون به سنگ خورده یک شیطنتهای دیگری داشته باشند آن چه راه علاج است حضور شما خوبان در صحنه است توطئه‌گر را در هر جا که دیدید با هر ویژگی که داره شرعاً باید به مسئولان خبر بدید به مسئولان مربوطه جریان نفاق کلک اش اینجوری در کشور کنده شد...

ملاحظه هیچی حتی خویش و قومی اگر برادر هم منافق بود باید به‌ دستگاههای امنیتی خبر بدید و خبر دادید این هوشیاری شما بود کلک شون از ایران کنده شد، 17هزار ترور توسط اینها انجام شده.(تلویزیون شبکه یک (رژیم) ۲۹دیماه 96)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f84d0c14-4946-478c-901d-8f4216630591"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات