728 x 90

اظهارات متناقض اعضای مجلس ارتجاع در رابطه با دستگیر ‌شدگان اخیر در زندانها

اعضای مجلس رژیم در نامه‌یی به پاسدار علی لاریجانی خواهان تحقیق درباره خودکشی‌ها شدند
اعضای مجلس رژیم در نامه‌یی به پاسدار علی لاریجانی خواهان تحقیق درباره خودکشی‌ها شدند
یک رسانه باند روحانی نوشت:
 
نزدیک به ٢٠روز از آغاز اعتراضهای خیابانی گذشته است. اعتراضهایی بی‎سابقه یا حداقل کم‌نظیر از حیث نوع، گستره، کیفیت و انگیزه معترضان که با وجود برگزاری چندین و چند جلسه رسمی و غیررسمی، علنی و غیرعلنی تحلیلی-کارشناسی و مدیریت-برنامه‌ریزی برای شناخت ماهیت، نحوه برخورد و تحلیل کم و کیف ماوقع، هنوز افکار عمومی بیش از هر چیز با ابهامات و سوالاتی بی‌‎جواب روبه‌رو است..

در همین حال، مجلس رژیم نیز شاهد رد و بدل شدن اظهارات متناقض است. نایب رئیس مجلس ارتجاع، علی مطهری از خودکشی سه تن از دستگیر ‌شدگان اخیر در زندانها خبر داد. اما بروجردی رئیس کمیسیون امنیت رژیم آمار ارائه شده از سوی مطهری را رد کرد.

در همین حال 40عضو مجلس رژیم در نامه‌یی خطاب به پاسدار علی لاریجانی رئیس مجلس رژیم خواهان تحقیق درباره خودکشی‌ها شدند و نوشتند: مسئولان ذی‌ربط علت فوت را خودکشی اعلام کرده‌اند، لکن بعضی از بستگان و شهود عینی این ادعا را مورد تردید قرار می‌دهند، هم‌چنین خبرهای تأیید نشده‌ای حاکی از فوت تعداد بیشتری از بازداشت‌ شدگان است.

بازدید شماری از اعضای مجلس رژیم از اوین نیز توسط دستگاه قضایی رژیم لغو شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7f29f9e2-f0f0-4622-bf13-797ef1130dbf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات