728 x 90

تجمعات اعتراضی و اعتصاب کارگران و رانندگان در سیستان، سنندج و یزد

اعتصاب رانندگان کامیونهای سوخت رسانی در یزد
اعتصاب رانندگان کامیونهای سوخت رسانی در یزد
بنا‌ به گزارشات رسیده روز چهارشنبه 20دی 96 جمعی از کارگران طرح انتقال آب به مزارع دشت سیستان با تجمع در محل اجرای طرح خواهان پرداخت ماهها حقوق خود شدند.

به گفته کارگران تجمع کننده ”با وجود گذشت ۹ماه از سال جدید تعداد زیادی از ما که بیش از ۱۰۰نفر هستیم مطالبات مزدی مربوط به سال‌های ۹۵ و ۹۶ خود را دریافت نکرده‌ایم. مطالبات سال ۹۵مربوط به بهمن، اسفند، سنوات و عیدی است و مطالبات سال ۹۶هم مربوط به اوایل سال است“.

در همین روز جمعی از کارگران کشتارگاه صنعتی مرغ در سنندج با تجمع در مقابل اداره کار رژیم در این شهر نسبت به وضعیت معیشتی خود دست به اعتراض زدند.
 


در همین حال گزارشات دریافتی از یزد حاکی از اعتصاب رانندگان کامیونهای سوخت رسانی این استان همزمان با اعتصاب رانندگان سوخت رسانی اصفهان می‌باشد.
 


این رانندگان از سه‌شنبه شب ۱۹دی ماه دست به اعتصاب زدند. به گزارش دریافتی از سه‌شنبه جایگاههای سوخت در یزد با صفهای طولانی خودروها برای زدن سوخت مواجه بوده است. اعتصاب رانندگان کامیونهای سوخت هم‌چنان ادامه دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b51bf723-95e4-4349-a68c-95284a4cbd69"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات