728 x 90

سوز و گداز تلویزیون حکومت آخوندی؛ حمایت بین‌المللی از قیام مردم ایران

قیام ایران
قیام ایران
تلویزیون حکومت آخوندی در خلال برنامه‌های خود ضمن سوز و گداز از حمایت بین‌المللی از قیام مردم ایران، مزدوران و عوامل رسوای دیکتاتوری مذهبی و تروریستی را هم به صحنه آورد:
 
تلویزیون شبکه خبر (رژیم) 19دیماه 96:
رئیس‌جمهور آمریکا و نمایندگان کنگره با ارسال پیامهای متعدد مداخله‌جویانه از اغتشاشات در ایران رسماً ابراز خرسندی کردند و با اعلام حمایت از آشوبها سعی کردند سیاستهای خصمنانه آمریکا را در قبال ایران را به پیش ببرند.

تریتا پارسی: رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر اسراییل پیامهای توئیتری منتشر کردند و تلاش کردند وارد بحثها بشوند اما بنده بسیار تردید دارم که مردم ایران به سخنان خارجیها توجه کنند بویژه‌این‌که بخواهند به سخنان دونالد ترامپ یا نخست‌وزیر اسراییل توجه کنند که در خیابانهای ایران هیچ اعتباری ندارند.

گزارشگـر: چندنفر از نمایندگان کنگره نیز طرحی در این زمینه ارائه کردند جالب این‌که این بار صدا و سیما هم قرار است در لیست تحریمها قرار گیرد چرا که با مرزبندی میان مردم و آشوبگران و تأکید بر لزوم پیگیری مطالبات حقیقی و اقتصادی مردم عملاً مانع گسترش آشوبها شده...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7c1ba0af-ca07-4a45-8122-f64db3c3f8b9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات