728 x 90

پیام زندانی سیاسی سهیل عربی از شکنجه‌گاه اوین به قیام کنندگان

زندانی سیاسی سهیل عربی
زندانی سیاسی سهیل عربی
زندانی سیاسی سهیل عربی دوشنبه 10دیماه طی پیامی به قیام‌کنندگان از شکنجه‌گاه اوین از جمله گفت:
فریاد شویم تا باران وگرنه مرداران!
شاید گمان کنید شادی بخش ترین خبر ممکن برای یک زندانی خبر رهایی از زندان باشد. اما برای من بهترین خبر فریادهای شما بر سر ویرانگران و غارتگران است.

فقر؛ بیکاری و گرانی درد مشترک اکثر مردم ایران‌زمین است و به راستی که مطالبات امروز مردم کاملاً برحق است و راهی برایمان باقی نمانده است مگر براندازی سیستمی که اصلاح ناپذیر است. باید این جنبش را تبدیل به یک انقلاب کنیم.

آری رفقا براستی که برای انقلاب همین امروز هم دیر است. جنبش ۹۶برخلاف جنبش ۸۸مستعد تبدیل شدن به یک انقلاب پرولتاریایی است. به شرط آن که از شکستهای پیشین عبرت بگیریم و یادآریم هرجا که شکست خوردیم به این دلیل بود که به اندازه کافی رادیکال نبودیم که اگر بودیم به خط امامیهایی که ماسک رفرم بر صورت دارند اعتماد نمی‌کردیم.

نگذاریم خرده بورژواها؛ ... شبه اپوزیسیون و ماله کشان با شعارهایشان فریبمان دهند. حالا وقت سگ کشی است و فراموش نکنیم.

مبارزه زیر لحاف اگر ثمری داشت امروز وضعمان چنین نبود. پس یک بار برای همیشه در عوض انتظار برای فرا رسیدن انتخاباتی نمایشی و دور باطل بد و بدتر همین امروز بهترین را که همانا مبارزه تا پیروزی است را برگزینیم تا زمانی که سرنگونی‌شان را جشن نگرفتیم بایستیم و حقمان را بگیریم.

زمین را باران برکت‌ شدن مرگ فواره از این‌دست است.
ورنه خاک از تو باتلاقی خواهد شد چون به گونه‌ی جو باران حقیر و مرده باشی.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec19e01a-6eab-43d9-8461-99a52f2be15f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات