728 x 90

خودکشی در ایران,زلزله کرمانشاه,

یک عضو مجلس ارتجاع:‌ حداقل ۲۰نفر در مناطق زلزله‌زده اقدام به خودکشی کرده‌اند

-

مردم زلزله‌زده کرمانشاه
مردم زلزله‌زده کرمانشاه
شهاب نادری عضو مجلس ارتجاع از استان کرمانشاه روز چهارشنبه 6 آذر با اعتراف به بی‌کفایتی کارگزاران رژیم در رسیدگی به زلزله‌زدگان گفت: در بحث سرمازدگی 4مورد فوتی وجود داشته است. حداقل 20نفر اقدام به خودکشی کرده‌اند، با توجه به شرایط این آمارها قطعاً روز‌به‌روز افزایش پیدا می‌کنند.

وی طی مصاحبه‌یی با رسانه‌های حکومتی افزود:‌ برخی از مسئولان در مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کردند و قول‌های دادند که هیچ‌کدام از آنها عملی نشد، مردم را در انتظار قرار می‌دهند اما تحمل این انتظارها برای مردم بسیار دشوار است.

این عضو مجلس ارتجاع هم‌چنین اعتراف کرد امروز کمک به مناطق زلزله‌زده را سیاسی و جناحی کرده‌اند اما این مسأله برای هیچ‌کسی قابل‌قبول نیست، فشارها بر مردم بسیار زیاد است و مردم مناطق روستایی بدون سرپناه در شرایط بسیار سختی قرار دارند.

وی هم‌چنین به تلفات گسترده زمین‌لرزه کرمانشاه اعتراف کرد و گفت: در شب وقوع زلزله به‌دلیل وجود تنها یک راه دسترسی و بسته شدن آن به‌دلیل ریزش کوه‌ها امکان کمک‌رسانی وجود نداشت و همین مسأله باعث زیاد شدن تلفات بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ccf5aab-7db6-4599-a118-2b37c7dfa70e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات