728 x 90

خزانه‌داری آمریکا، علیه دو مقام کره شمالی تحریمهایی را اعمال کرد

استیو منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا
استیو منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا
خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه 5دی 96 اعلام کرد تحریمهایی علیه دو مقام کره شمالی اعمال کرده است. گفته شده این دو مقام رهبران کلیدی برنامه تسلیحاتی این کشور هستند.
به گزارش آسوشیتدپرس این تحریمها علیه کیم جونگ سیک و ری پیونگ کول باعث می‌شود هرگونه اموال یا منافع آنها در حیطه قضایی آمریکا بلوکه شوند و از معاملات با شهروندان آمریکایی منع شوند. بنا‌ به این گزارش خزانه‌داری آمریکا گفته است آنها از مقامهای ارشد صنایع مهمات سازی کره شمالی هستند.

استیون منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت این تحریمها بخشی از کارزار فشار حداکثر برای منزوی ساختن کره شمالی جهت غیراتمی ساختن شبه جزیره کره است.

شورای امنیت سازمان ملل روز جمعه به‌طور یکپارچه تحریمهای جدیدی علیه کره شمالی در پاسخ به پرتاب موشک بالستیک اعمال کرد، کره شمالی گفته است این موشکها قادر است به خاک آمریکا هم برسد...

بیک تای هون سخنگوی وزارت ادغام کره جنوبی روز چهارشنبه ابراز امیدواری کرد که ادامه کارزار تحریمها و فشار در نهایت کره شمالی را وادار می‌کند تصمیم درست را بگیرد و حول برنامه اتمیش وارد تعامل شود.

وی خاطرنشان کرد که بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ، این هفتمین بار است که خزانه‌داری آمریکا تحریمهایی یکجانبه را علیه کره شمالی اعمال می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e28e61b-4719-49e7-af93-bc2d699aedee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات