728 x 90

وحشت رژیم از قیام و نقش مجاهدین در آستانهٴ سالگرد قیام عاشورای ۸۸

وحشت از تکرار  قیام 88- آرشیو
وحشت از تکرار قیام 88- آرشیو
در آستانه سالگرد قیام مردم در عاشورای سال 88 با شعارهای مرگ براصل ولایت فقیه و نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، در سلسله مطالبی راجع به وقایع قیامهای سال ۸۸ و ۸۹ به‌نقل از یکی از مزدوران رژیم نوشت (قیام کنندگان): هم شعار نه غزه نه لبنان سر دادند، هم ژست دفاع از غزه و فلسطین گرفتند. هم مریم رجوی همه جوره از آنها حمایت کرد. هم مدعی مردمی بودن هستند. (تسنیم 27/آذر/96)

یک مهره حکومتی نیز با ابراز وحشت از وقایع مقطع قیام و با نقل اظهارات جوانان شرکت‌کننده در تظاهرات خیابانی نوشت (یک جوان): با خشم به من گفت این نظام مادر مرا اعدام کرده و پدرم هم فرار کرده رفته اشرف... من تا نظام سرنگون نشود توی خیابان می‌مانم. نسل (مجاهدین) بعد از سالها جان گرفته بودند. (تسنیم 28/آذر/96)

سپاه پاسداران خامنه‌ای نیز برای هشدار به نیروهای وارفته خود، صحنه‌هایی از قیام مردم در عاشورا سال 88 را منتشر کرد.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس هم‌چنین با نقل اظهارات آخوند مصلحی وزیر اطلاعات سابق رژیم نوشت: مصلحی با اشاره به نقش مجاهدین در فتنه 88 تصریح کرد: مجاهدین در فتنه 88 دقیقا طراحی و برنامه‌ریزی منسجم داشتند... فتنه 88 تمام نشده و اکنون نیز ادامه دارد چرا که فتنه 88 براندازی نظام را دنبال می‌کرد و هنوز به هدفش نرسیده است.. (تسنیم 2/دیماه/96)

پاسدار جزایری سخنگوی نیروهای مسلح رژیم نیز با نگرانی گفت: دشمنی که توانست آن فتنه عظیم را پیاده‌سازی کند چه بسا قادر باشد در آینده نیز همین مدل فتنه را برای نظام داشته باشد. (تسنیم 3/دیماه/96)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cef5b0a5-c70c-4ebe-89e4-3d9915f9bc36"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات