مردم رامسر روز پنجشنبه 30آذر 96 در اعتراض به احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری در مناطق روستایی در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند. تجمعکنندگان بنری در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود:
وعده وعید نمیخوایم جواب قاطع میخوایم- احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری در منطقه روستایی چرا؟؟؟.
وعده وعید نمیخوایم جواب قاطع میخوایم- احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری در منطقه روستایی چرا؟؟؟.