728 x 90

احمدی‌نژاد، آخوند صادق لاریجانی را غاصب و فاقد مشروعیت دانست و از او خواست تا استعفا بدهد

احمدی‌نژاد، آخوند صادق لاریجانی را غاصب و فاقد مشروعیت دانست
احمدی‌نژاد، آخوند صادق لاریجانی را غاصب و فاقد مشروعیت دانست
مهلت رئیس دستگاه قضا تمام شد.
ماهی از سر گنده گردد نی ز دم.
درباره اجتهاد، نظری نمی‌دهم ولی قاضی‌القضات ما بزرگترین گناهان، یعنی هتک آبروی افراد و افترا زدن به انسانهای پاک را به‌طور علنی مرتکب می‌شود.

معلوم است که ایشان از عدالت ساقط است.
فریاد مردم از ظلم برخی عناصر قضایی به آسمان است
تقریبا دستگاه نیم‌بند قضایی را هم متلاشی کرده و از اعتبار انداخته است.

مهمتر این‌که مردم، ایشان را نمی‌خواهند و ناراضی‌اند و این وضع را مضر به‌حال کشور و انقلاب و نظام می‌دانند.

اکنون ایشان به‌دلیل عدم صیانت نفس، نقض مکرر قانون اساسی و قوانین عادی و بروز نشانه‌های بین از عدم صلاحیت، فاقد مشروعیت بوده و ادامه کار ایشان ناقض حقوق رهبری و جمهوری اسلامی و مردم به‌عنوان صاحبان اصلی کشور و انقلاب بوده و از این جهت غاصب شناخته می‌شود.

درباره قاضی‌القضات پیشنهاد اول این است که از مسئولیت خود استعفا کنند و با این کار خدمت بزرگی به انقلاب و مردم و رهبری گرانقدر و البته خودشان بنمایند.

در این صورت شاید مردم از ایشان درگذرند.
هرچه در این سمت بمانند مسئولیت و بارشان سنگین‌تر می‌شود و جواب دادن به آنها سخت‌تر و بلکه ناممکن خواهد شد.

پیگیریها برای احقاق حق ادامه خواهد یافت. (دولت بهار 28/آذر/96)

حمید بقایی در پی صدور حکمی که دستگاه قضایی آخوند صادق لاریجانی علیه او صادر کرد، در کانال تلگرامی خود نوشت: صادق لاریجانی به‌دلیل گشایش 63حساب بانکی و تصرف در سود چند ده میلیاردی ماهیانه ناشی از سپرده‌گذاری چند هزار میلیارد تومانی پول مردم و مصرف آنها بدون دادن کمتر گزارش، مرا به 63سال زندان محکوم کرده است. همه بدانند دست قاضی‌القضات در برخورد با هر کسی که پا در حریم حکومت و اقتدار او و خاندانش بگذارد بدون محدودیت باز است. (دولت بهار 29/آذر/96)

هم‌چنین، جوانفکر مدیرعامل خبرگزاری رسمی رژیم در دولت احمدی‌نژاد، طی یادداشتی از رابطه پاسدار علی لاریجانی، رئیس مجلس رژیم با یک تبعه انگلیسی به نام پیتر گاستنفیلد خبر داد، اما درباره نوع رابطه توضیح نداد.

پیش از این، برخی از منابع و رسانه‌های رژیم از جاسوسی دختر صادق لاریجانی برای انگلستان و تحت نظر قرار گرفتن او پس از لو رفتن این موضوع خبر داده بودند.

(دولت بهار 29/آذر/96)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8142f8ce-f9a9-4b03-91d7-de8b53925ea0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات