728 x 90

افسارگسیختگی هراسان رژیم آخوندی پس از کنفرانس بین‌المللی پاریس + فیلم

کنفرانس در پاریس
کنفرانس در پاریس
تلویزیون رژیم آخوندی شبکه ۲ - ۲۷آذر ۹۶:
مجری: دو دوزه بازی از نوع فرانسوی از اشتیاق ظاهری برای روابط تجاری با دولت ایران تا نشست و برخاست با دشمنان قسم خورده مردم ایران

گوینده: به میزبانی پاریس برگزار می‌شود گاهی در خیابانهایش گاهی در سالنهای معروف شهر و خیلی وقتها حتی در اماکن رسمی مثل مجلس ملی فرانسه.

گوینده: تجمع و نشستهای ضدایرانی گروهک تروریستی منافقین در فرانسه که جدیدترینش دو روز پیش برگزار شد.
یک نمونه دیگر هم هفته گذشته بود تجمع در میدان ان ولید پاریس مقابل ساختمان وزارت امور خارجه فرانسه با مجوز رسمی دولت این کشور

گوینده: با همه اینها در فرانسه کشور مدعی حقوق‌بشر روابط و همپیمانی با این گروهک ضد حقوق‌بشری چنان مستحکم است که معاشرت با منافقین به دیدار خانوادگی تشبیه می‌شود.

وزیر خارجه پیشین فرانسه در سخنرانی کهکشان: از این‌که مدت زیادی است همه ساله در کنار شما هستم بسیار خوشحالم این نشستها اکنون به نوعی دیدار خانوادگی تبدیل شده است.

گوینده: برخی نمایندگان این کشور هم اعتراف می‌کنند که برای مقابله با ایران کنار منافقین می‌ایستند

شهردار فرانسوی سخنرانی در کهکشان: من با شما به‌عنوان نماینده‌ای از دولت جدید فرانسه صحبت می‌کنم ما نباید اجازه دهیم حکومت دین سالار در ایران باقی بماند و هر روز قوی‌تر شود.

گوینده: حمایتهای فرانسه از منافقین حالا سالهاست که یک لکه سیاه در سابقه کشور اروپایی است.

ظریف: ما معتقدیم که اجازه دادن به فعالیت به گروهی که هم نزد مردم ایران منفوره هم سوابق تروریستی داره هم همکاری با رژیم صدام در سابقه خیانت آمیزش نسبت به مردم ایران وجود داره تنها یک مایه سؤال و لکه سیاهی است بر سابقه کشورهایی که با این گروهها همکاری می‌کنند.

تلویزیون رژیم آخوندی شبکه اول - ۲۶آذر ۹۶:
بعضی‌ها دوست دارند با برگه منافقین بازی کنند، چه خوبه که ما هم در رفت و آمدهامون برای اونها شرط و شروطی رو قائل بشیم.

گوینده: فرانسه در کمتر از یک هفته دوباره به گروهک تروریستی منافقین اجازه داد علیه ملت ایران نشست برگزار کند.

گزارشگر: گروهک تروریستی منافقین بار دیگر اجازه یافتند تا در پاریس علیه ملت ایران سازشان را کوک کنند.

گزارشگر: این بار نشستی با عنوان وضعیت انفجاری در ایران در شهرداری منطقه دو پاریس و با حضور شخصیتهای سوخته سیاسی از آمریکا، اروپا و برخی کشورهای عربی حامی تروریستهای داعش برگزار شد.

مریم رجوی: رودررو شدن با مردم ایران

گزارشگر: نکته جالب این‌که صبحتهایی که سخنرانان این نشست بر زبان آوردند، دقیقاً همانهایی است که قدرتهای زورگو و عهد شکن پس از برجام زمزمه می‌کنند.

مریم رجوی: سپاه پاسداران یعنی

گزارشگر: این دومین مجوزی است که در طول کمتر از یک هفته به دشمنان ملت ایران داده می‌شود، همانهایی که دستشان به خون هزاران ایرانی آغشته است.
با خودم فکر می‌کردم حالا که بعضی‌ها دوست دارند با برگه منافقین بازی کنند، چه خوبه که ما هم در رفت و آمدها مون برای اونها شرط و شروطی رو قائل بشیم.

تلویزیون رژیم آخوندی- شبکه خبر ۲۶آذر ۹۶
گوینده: عضو تشخیص مصلحت نظام گفت، نماینده آمریکا در سازمان ملل مانند رئیس‌جمهور این کشور حرفهای بی‌پایه و اساس و مضحک می‌زند.

گزارشگر: ولایتی هم‌چنین با اشاره به نشست منافقین در پاریس افزود این اقدام فرانسه بهره‌مندی از یک اسلحه کهنه بی‌مصرف است.

ولایتی: فرانسه متأسفانه از ابتدای انقلاب تابحال کمتر صداقت نشان داده و استفاده از عده‌یی مزدور به‌عنوان منافق که فسیلهایی هستند از چند دهه قبل که اینها بواسطه خیانتی که به کشورشون کردند، از کشور رفتند و گریخته‌اند و در اونجا هرکس به کشور جمهوری اسلامی ایران خیانت کرده گویی که یکی از پناهگاهاش فرانسه است، این به‌معنای تشویق کسانیست که خائنند به وطن شون، برای ایجاد مشکل برای کشورهای مستقل و صاحب نفوذی مثل ایران. این یک اسلحه کهنه کاربرده شده و بی‌مصرف است که خاصیت خودشو از دست داده.

گزارشگر: گروهک تروریستی منافقین دیشب با مجوز دولت فرانسه با دعوت از برخی مهره‌های سیاسی سوخته از آمریکا، اروپا و کشورهای عربی در پاریس نشست برگزار کرد. شش روز پیش نیز فرانسه به این گروهک تروریستی که دست‌شان به خون بیش از 17000هزار ایرانی آغشته است، اجازه داد علیه حقوق‌بشر در ایران، در پاریس راهپیمایی کند.
 
***
مسعود رجوی-12تیر 1386

بگذارید بدون ذره‌یی مبالغه بگویم که هر یک از شما در اجتماع تاریخی «بسوی پیروزی»، دست کم، از هزار تن در داخل میهن اشغال شده، نشان‌ دارد.

یک لحظه فرض کنید که طلسم اختناق در ایران آخوند زده شکسته و اجتماعات و انتخابات آزاد بدون هر گونه محدودیت، امکانپذیر است. در اینصورت بسادگی می‌توان این حقیقت را دریافت که هر یک از شما قطعاً بیش از هزار بار، تکثیر وطنین‌انداز می‌شود.

هرکس که در این حقیقت تردید دارد، هم‌چنان که بارها و بارها گفته‌ایم، می‌تواند بخت رژیم نامشروع آخوندی را در برابر مریم و مقاومت برحق مردم ایران، در یک انتخابات آزاد تحت نظر ملل‌متحد بر اساس اصل حاکمیت مردم (و نه ولایت‌فقیه) در داخل ایران بیازماید. چیزی که ربع قرن است بر آن پای می‌فشاریم اما رژیم آخوندی هرگز به آن تن نداده و نخواهد داد.

ـ مگر این رژیم و عوامل و همدستان و هم خطّانش نمی‌گویند که «مجاهدین پایگاه اجتماعی ندارند»!؟
بسیار خوب، پس چه باک از انتخابات آزاد بر اساس اصل حاکمیت مردم دارید!؟ و چرا رژیم تان از یک گردهمایی این مقاومت در شهرهای آن سوی جهان این چنین در هم می‌ریزد، می‌ترسد و پارس می‌کند!؟

خامنه‌ای در مقام رئیس‌جمهور ارتجاع در نماز جمعه اول بهمن 1366درباره ولایت‌فقیه و حوزه اختیارات آن بی‌پرده می‌گفت: «اکثریت مردم چه حقی دارندکه قانون اساسی را امضا و لازم‌الاجرا کنند؟». در فاشیسم دینی، آن چنان‌که خمینی صراحتاً در کتابش تعریف کرده است ولایت‌فقیه عیناً در حکم ولایت بر صغار و قیمومَت محجورین است.
از این‌جا می‌توان هم میزان ترس رژیم از انتخابات آزاد و هم ابعاد وحشت آن از مقاومت ایران را دریافت.


افسار گسیختگی هراسان رژیم آخوندی پس از کنفرانس بین المللی پاریس .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/65c55947-0f63-41d4-824e-6d86c5d1fb1b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات