728 x 90

تجمعات اعتراضی در شاهرود، اراک، کلاله و تهران+تصاویر

تجمع اعتراضی کارگران شرکت معادن زغال‌سنگ البرز شرقی
تجمع اعتراضی کارگران شرکت معادن زغال‌سنگ البرز شرقی
روز شنبه 25آذر کارگران در شهرهای شاهرود، اراک، کلاله و قرچک تجمعات اعتراضی برگزار کردند

در شاهرود کارگران شرکت معادن زغال‌سنگ البرز شرقی در اعتراض به فروش زمین شرکت توسط سازمان خصوصی مقابل ساختمان اداری تجمع کردند.
 


در اراک کارگران فضای سبز شهرداری در اعتراض به پرداخت نشدن ۳ماه حقوق عقب‌افتاده دست به تجمع زدند.
 


یکی از کارگران گفت: «من دارای تحصیلات دانشگاهی در رشته منابع طبیعی و محیط‌زیست هستم و چون بیکاری در جامعه بیداد می‌کند به این شغل روی آوردم؛ ولی به شرط این‌که حق و حقوق‌مان پرداخت شود». از همه بدتر این‌که حق بیمه‌های‌مان را هم پرداخت نکرده‌اند و این برای یکی مثل من که فرزند دارم، و برای درمان نیاز به دوا و دکتر دارد بسیار سخت است که بخواهد با این هزینه‌های سنگین، مجبور شود هزینه درمان را هم آزاد تقبل کند. وی ادامه داد: ما به‌عنوان کارگر فصلی هستیم و از خرداد تا پایان آذرماه مشغول به کار بوده ولی بعد از این ماه و شروع فصل سرما بیکار هستیم.

در کلاله، خانواده‌های کارگران اخراج شده جایگاههای CNG در مقابل شهرداری دست به تجمع اعتراضی زده و خواستار بازگشت آنان به‌سر کار شدند.
 


تهران اعضای تعاونی مسکن فرهنگیان قرچک صبح؛ نسبت به عدم تحویل زمینهای خود در مقابل استانداری رژیم در تهران دست به تجمع اعتراضی زدند.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/40d361d8-1edd-4880-8263-8dae64707f51"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات