728 x 90

واکنش‌های جنون‌آمیز رژیم نسبت به راهپیمایی و تظاهرات پاریس

تظاهرات ایرانیان در پاریس به‌مناسبت روز جهانی حقوق‌بشر
تظاهرات ایرانیان در پاریس به‌مناسبت روز جهانی حقوق‌بشر
در ادامه واکنشهای جنون آمیز رژیمِ آخوندی از راهپیمایی و تظاهرات هواداران مجاهدین و مقاومت ایران در پاریس، تلویزیون شبکه یک حکومت آخوندی، غیظ شدید خلیفه ارتجاع و جنگ و جدال باند غالب با وزارت‌خارجه رژیم را بر سر این موضوع به نمایش گذاشت و گفت: این که، سخنگوی وزارت امور خارجه چرا آشکارا این اقدام خصومت‌آمیز فرانسویها را تقلیل می‌دهد، باید خودش آن را توضیح بدهد!

تلویزیون شبکه یک (رژیم) 23آذر ۹۶:
مکرون: ایران شریک ما نیست، ما روابطی با ایران داریم که حول محور توافق هسته‌یی شکل گرفته است، هم‌چنین باید گفتگویی راهبردی درباره جایگاه ایران در منطقه به‌طور ویژه درباره اقدامات بی‌ثبات کننده ایران در بسیاری از کشورها انجام دهیم.
گوینده: این هفته دولت فرانسه که پناهگاه بقایای گروهک تروریستی منافقین هم هست، یکبار دیگه به این گروهک که دستش به خون دهها هزار ایرانی آلوده است مجوز داد تا تجمع ضدایرانی برگزار کنه که یک مثال دیگر از اقدامات خصمانه فرانسه علیه ایران است.
البته آقای قاسمی میگه این کار تنها یک ناشیگری سیاسی است.
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت‌خارجه: به هر حال یک نوع ناشیگری سیاسی است یا بداخلاقی نزدبرخی از اعضای ناآگاه پارلمان اروپا و برخی از دولتمردان در برخی از کشورهای اروپایی و
گوینده: البته این‌که سخنگوی وزارت امور خارجه چرا این اقدام خصومت‌آمیز آشکارا فرانسویها رو در حد یک ناشیگری سیاسی تقلیل می‌دهند رو باید خودشون توضیح بدهند، اما امیدواریم حالا که فرانسویها با این همه مواضع خصمانه علیه ایران چمدانهاشون رو بستن که به تهران بیایند،مسئولان محترم متناسب با همین مواضعشون و از موضع عزت ملت ایران باهاشون مواجه بشن.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a953e0f-c394-456d-8a44-e5ec8e08eadb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات