728 x 90

موضعگیری مقاومت ایران برای انتشار در رسانه‌های فلسطین

محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران
محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران
 
برادر عزیز عزام الاحمد مسئول مصالحه ملی
وزیر دولت رئیس فراکسیون فتح در پارلمان فلسطین و عضو شورای انقلابی الفتح


از جانب شورای ملی مقاومت ایران در این شرایط خطیر و حساس همبستگی مردم و مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران را به‌طور خاص با خلق برادر فلسطین، سازمان آزادیبخش تنها نماینده قانونی مردم فلسطین و با پرزیدنت محمود عباس اعلام می‌کنم. روابط تاریخی میان مجاهدین با الفتح و سازمان آزادیبخش از زمان ابوعمار با برادر مجاهد مسعود رجوی بر کسی پوشیده نیست و پیوسته مورد بیم و هراس شاه و شیخ بوده است.

به‌رغم موضع اخیر آمریکا، که متأسفانه به سود رژیم آخوندی حاکم بر ایران، به‌سود بنیادگرایی و همه دشمنان صلح در منطقه است، دیر نخواهد بود که انقلاب فلسطین باذن خدا به آرمان حقه مردم فلسطین و تشکیل دولت فلسطین به پایتختی قدس شریف، و صلح پایدار و عادلانه جامه عمل خواهد پوشاند.

پایداری و وفاداری مردان و زنان و انقلابیون فلسطین مانند شما که در سالهای اخیر دستاوردهای بزرگی برای فلسطین در بر داشته است، بدون تردید از دل این مرحله سخت نیز پیروزیها و دستاوردهای بزرگی را به نتیجه خواهد رساند. کما این‌که مردم و مقاومت ایران نیز نخواهند گذاشت فاشیسم دینی حاکم بر ایران موضع جدید دولت آمریکا را علیه مردم و انقلاب فلسطین به خدمت بگیرد.

بهترین سلامها و ادعیه خالصانه خواهران و برادرانتان در مقاومت ایران را به برادر ابومازن برسانید.
و انها لثوره حتی النصر
برادر شما-محمد محدثین

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/caef53d1-00fd-4e3a-b94f-3c51c7dcd7b5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات