728 x 90

سفر احمدی‌نژاد به بانه و پاسخ همکاران وی به تهدیدهای باند حاکم

احمدی‌نژاد
احمدی‌نژاد
احمدی‌نژاد در ادامه اقدامات مقابله‌جویانه خود، به بانه سفر کرد و در یکی از مساجد اهل سنت در این شهر سخنرانی کرد.

در همین حال در پاسخ به پیشنهاد علی مطهری برای محاکمه احمدی‌نژاد، جوانفکر، عضو کابینه رئیس‌جمهور سابق رژیم، قضاییه خامنه‌ای را ظالم توصیف کرد و گفت: (بهتر است) دست از ادامه همصدایی با ظلم و ظالم بردارید.

از سوی دیگر، آخوند مصباح یزدی که از حامیان اصلی احمدی‌نژاد محسوب می‌شد، در مصاحبه با یکی از سایتهای حامی پاسدار علی لاریجانی گفت: رفتار امروز احمدی‌نژاد را تأیید نمی‌کنم. چون اکنون یک حالت انحرافی در او می‌بینم.
وی قبلاً گفته بود که اطاعت از احمدی‌نژاد اطاعت از خدا است.
به نوشته این منبع، پس از این مصاحبه، هواداران احمدی‌نژاد با «سیل» پاسخهای خود، آخوند مصباح یزدی را مورد هجمه قرار دادند.

جواد لاریجانی نیز طی مصاحبه‌یی گفت: خصلت جریان احمدی‌نژاد نفاق سیاسی است و نفاق محصول انحراف در تفکر دینی است. برخی مانند احمدی‌نژاد و همراهانش دوران دین را سپری شده می‌دانند.

وی هم‌چنین با وحشت از تکرار قیام گفت: فتنه باید برای همیشه ریشه‌کن شود و دیگر در نظام ما هیچ عنصر سیاسی جرأت نکند برای رسیدن به مقاصدش به فتنه روی آورد.

آخوند منتجب‌نیا از باند روحانی با طعنه به خامنه‌ای به‌خاطر حمایت از احمدی‌نژاد، گفت: قطعاً باید کسانی که احمدی‌نژاد را بر سرنوشت مردم حاکم کردند پاسخگو باشند و نمی‌توانند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/19577494-ebad-485f-9075-8c46c4f502c4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات