728 x 90

زلزله‌زدگان در انتظار کمک، آنها بعد از زلزله در چادرها به‌سر می‌برند

گزارش تلویزیون دبی از وضعیت زلزله زدگان کرمانشاه
گزارش تلویزیون دبی از وضعیت زلزله زدگان کرمانشاه
تلویزیون دبی روز یکشنبه 5آذر گزارشی از وضعیت وخیم زلزله‌زدگان پخش کرد.

لیلا جوکار یک هموطن زلزله‌زده گفت: ساعت 10 شب خانه بودیم، دخترم خوابیده بود که یک مرتبه زمین به لرزه در آمد و احساس ترس کردم. همسرم در اتاق نشیمن بود و دخترم را در آغوش گرفته بود و به سرعت از منزل خارج شدیم و مردم را دیدیم که خانه هایشان را ترک کرده و فرار می‌کردند.

خانه هایمان خراب و ویران شدند و بسیاری از ما الآن در این وضعیت درد آور به‌سر می‌بریم که نه دارو و نه غذا داریم. من دیشب در همین جا در چادر خوابیدم. به مردم نگاه کنید، خانه هایشان ویران شده. ما در ترس از زلزله در چادر زندگی می‌کنیم و هیچکس از ترس زلزله در خانه‌اش به‌سر نمی‌برد.

مریم هاشمی یک زلزله‌زده دیگر گفت:‌ از عدم وجود سیستم فاضلاب رنج می‌بریم. هیچ بهداشتی اینجا وجود ندارد. همه چیز آلوده است. ما نیاز به سیستم فاضلاب و دستگاههای گرمایشی داریم. ما در فصل زمستان قرار داریم و بارانهای شدیدی شروع به باریدن خواهد کرد و نیاز به بخاری در این فصل سرما داریم.

و مهرداد لطیفی نیز گفت: 16نفر از ما مجروح شدند. و این فقط مربوط به یک روستا نیست که ویران شده است. احتمالاً رسانه‌های خبری درصد کمی از منازلی که ویران شده‌اند را اعلام می‌کنند. اما شما خودتان شخصاً می‌توانید قضاوت کنید و خانه‌هایی که سالم مانده‌اند را مشاهده کنید. حدود 488بار پس لرزه وجود داشته و هر بار سه تا چهار ثانیه طول می‌کشید...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d9dfc04a-f983-4714-a3e5-0f762efb558b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات