728 x 90

گزارشی از تروریسم رژیم حاکم بر ایران در تلویزیون العربیه

انفجار برجهای خبر
انفجار برجهای خبر
کشورهای عرب از جمله کشورهای حوزه خلیج‌فارس شاهد سلسله تجاوزات رژیم ایران هستند. این رژیم با بکارگیری گروه‌های تروریستی برای بی‌ثبات کردن این کشورها تلاش می‌کند. رژیم حاکم بر ایران متهم است که نقش بزرگی در تهاجمات متعددی دارد که به جان باختن بیگناهان در عربستان سعودی، کویت و بحرین منتهی شده است.

تلویزیون العربیه 30آبان 96: از زمان روی کار آمدن خمینی در ایران، تجاوز این رژیم به کشورهای عرب هم‌چنان ادامه دارد. در طول ۳۸سال از حاکمیت این رژیم کشورهای عرب ضرر کننده اصلی عملیات تروریستی این رژیم بوده‌اند.

در سال ۱۹۸۵شیخ جابر احمد الصباح امیر کویت بعد از تهاجم به ستونش از مرگ نجات یافت. نمایندگیهای سیاسی عربستان سعودی هدف تهاجم قرار گرفتند، دیپلوماتهای سعودی در ایران و خارج این کشور کشته شدند. ۲۱سال پیش یکی از برجسته‌ترین عملیات خونین این رژیم انفجار برجهای خوبر khobar در شرق عربستان سعودی بود. یک تانکر بمبگذاری شده برجی را بر روی سر ساکنان آن تخریب کرد.

در سال ۲۰۰۳ امنیت عربستان سعودی ثابت کرد که رژیم ایران توسط گروه تروریستی القاعده خونین‌ترین عملیات را در ریاض انجام داده است بحرین طی سه دهه مورد تهاجم عملیات تروریستی بوده است. امنیت این کشور موفق شد که دهها طرح تروریستی را خنثی کند و صدها تن مواد منفجره و هزاران قبضه سلاح را توقیف کرد.

بازوی تروریستی رژیم ایران به واشینگتن نیز رسیده است. عادل الجبیر وزیر خارجه کنونی عربستان سعودی در آن زمان سفیر کشورش در آمریکا بود. الجبیر از طرح تروری که این رژیم برای او در یکی از رستورانهای واشینگتن ریخته بود نجات یافت. قاتلی که در این عملیات دست داشت دستگیر شد و هم‌اکنون تحت محاکمه است.

بعضی از اعمال تروریستی را این رژیم به‌طور مستقیم انجام می‌دهد. بعضی دیگر از این‌گونه عملیاتها توسط بازوهایش انجام می‌شود. یکی از بازوان اصلی این رژیم شبه‌نظامیان حزب‌الله است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/169991ed-79a1-4bfd-a481-5bc630b32f34"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات