728 x 90

بررسی سازمان ملل متحد: سوریها محاصره شده زباله را می‌خورند و از گرسنگی از حال می‌روند

سوریها محاصره شده زباله را می‌خورند
سوریها محاصره شده زباله را می‌خورند
سازمان تغذیه جهانی سازمان ملل متحد، روز چهارشنبه اول آذر در گزارشی اعلام کرد مردم سوریه در مناطق تحت محاصره در غوطه شرقی چنان در مضیقه غذایی هستند که مجبور به خوردن زباله شده‌اند و از گرسنگی از حال می‌روند و فرزندانشان را مجبور کرده‌اند یک روز در میان غذا بخورند.

به گزارش خبرگزاری رویتر از ماه سپتامبر تاکنون، گزارش سازمان تغذیه جهانیWFP اعلام کرد حدود 174، 500نفر در شهر دوما در منطقه محاصره شده مجبور به اتخاذ «استراتژیهای صبر و تحمل» شده‌اند.

"این شامل مصرف مواد غذایی تاریخ گذشته، علوفه حیوانی و امتناع از مصرف روزانه بدون خوردن غذا، گدایی و درگیر شدن در فعالیتهای پر خطر برای به‌دست آوردن غذا شده‌اند. علاوه بر این، بسیاری از افراد مجبور به گرسنگی شده‌اند."

در گزارش سازمان تغذیه جهانی آمده است حداقل 4نفر از گرسنگی، از جمله یک کودک در دوما، زندگی خود را به‌دلیل گرسنگی از دست داده‌اند، این گزارش از طریق تلفن همراه و اطلاعات کسب شده از مخاطبین در محل تهیه شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3d9ea3a4-831d-4888-a21c-bfc463322dab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات