728 x 90

هراس رژیم از مقابله آمریکا و فرانسه با موشکی و دخالتهای رژیم ایران

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا وامانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا وامانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه
به دنبال اعلام توافق رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه بر سر مقابله با برنامه موشکی و دخالتهای منطقه‌یی حکومت آخوندی، جمالی، عضو کمیسیون امنیت‌ مجلس رژیم گفت: اروپا و آمریکا برای فشار آوردن بر ایران تقسیم‌کار کرده‌اند و مسئولان، مراقب هماهنگی بین فرانسه و آمریکا باشند. فرانسوی‌ها بدانند برنامه موشکی (نظام) قابل مذاکره نیست.

این عضو مجلس رژیم با کین‌توزی علیه مجاهدین افزود:. «فرانسه مأمن (مجاهدین) است» و «مسئولان کشورهایی مانند فرانسه و به‌ویژه انگلستان قابل اعتماد نیستند». (تسنیم 30/آبان/96)

نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس رژیم گفت: «اظهارات» مقامات فرانسه ضد (نظام) است و دولت باید در روابط با فرانسه تجدیدنظر کند. (تسنیم 29/آبان/96)

در همین حال کیهان خامنه‌ای به‌نقل از رسانه‌های فرانسوی نوشت: سیاستهای دولت فرانسه در قبال برجام 180درجه تغییر کرده و ماکرون اکنون همانند همتای آمریکایی خود نشان داد که خواهان مذاکره مجدد با ایران است و این مذاکرات، برنامه موشکهای بالستیک را نیز دربر می‌گیرد. (کیهان 29/آبان/96)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0006b989-5803-4f6e-8993-73d5cf6ed15b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات