728 x 90

رئیس جنبش تغییر لبنان: فعالیتهای نظامی و امنیتی حزب‌الله باید متوقف شود

گروه تروریستی حزب‌الله لبنان
گروه تروریستی حزب‌الله لبنان
برخی می‌گویند وزیر خارجه لبنان جبران باسیل در واقع وزیر خارجه حزب‌الله است. او حاضر نشد در اجلاس فوق‌العاده اتحادیه عرب در قاهره شرکت کند. پیشاپیش معلوم بود که این اجلاس علیه رژیم ایران و حزب‌الله لبنان است:
اسکای نیوز 30آبان 96:
الی محفوظ رئیس جنبش تغییر و عضو دبیرخانه نیروهای ۱۴مارس به اسکای نیوز گفت: در نبود یک حاکمیت مرکزی در لبنان یا به‌معنی دقیق‌تر نبود اجلاس هیأت وزیران برای ترسیم سیاست لبنان، جبران باسیل وزیر خارجه در صحنه‌هایی بازی می‌کند که خود تشخیص می‌دهد. همه می‌دانند وزیر خارجه لبنان نزدیک به گروهی مشخص است و این گروه هم‌پیمان و نزدیک به حزب‌الله است. طبیعی است که چنین مواضعی اتخاذ کند.

تجاوز روشن رژیم ایران به کشورهای عرب وجود دارد. شلیک موشک به عربستان سعودی به‌مثابه رویدادی بسیار خطرناک است که کیان لبنان را هم تهدید می‌کند. علاوه بر این، یک گروه مسلح لبنانی وجود دارد که هم در عراق عمل می‌کند، هم در فلسطین عمل می‌کند، هم در یمن و هم در بحرین عمل می‌کند و این کشورها را تخریب می‌کند. لبنان مسؤل این‌گونه اعمال معرفی می‌شود در حالی که این اقدامات حزب‌الله خارج از کادر قانون اساسی لبنان و سیاستهای دولت لبنان است.

امکان ندارد لبنان از دایره کشورهای عربی ‌خارج شود. فراموش نکنیم که لبنان یکی از کشورهای بنیانگذار اتحادیه عرب بوده است. می‌بایست سالها پیش فعالیتهای امنیتی و نظامی حزب‌الله در خارج از مرزهای لبنان را مهار می‌کردیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/de76c40b-370c-47b5-a248-0c6ad9e34146"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات