728 x 90

بعد از گذشت چند روز از زلزله، آب قصرشیرین هم‌چنان قطع است

زلزله در قصرشیرین
زلزله در قصرشیرین
فرماندار رژیم در قصرشیرین اعتراف کرد با وجود گذشت چند روز از زلزله در استان کرمانشاه آب شهرستان قصرشیرین هم‌چنان قطع است.

وی که روز پنجشنبه 25آبان با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به (تسنیم) مصاحبه می‌کرد گفت:‌ «در حال حاضر مشکل اصلی مردم قصرشیرین آبرسانی و قطع آب لوله‌کشی است. پس از زلزله اخیر در قصرشیرین و روستاهای اطراف آبرسانی به شکل سیار انجام می‌شود، منابع آب در بخش وسیعی از مناطق اطراف این شهرستان به‌علت زلزله آلوده و کدر است و به همین دلیل تانکرهای آب باید آب مورد نیاز را از مناطق دورتری تهیه کنند و در اختیار مردم قرار دهند. لوله‌ها و شبکه‌های آب‌رسانی قصرشیرین و اطراف آن در جریان زلزله آسیب دیده‎اند».

خاطرنشان می‌شود شامگاه یکشنبه ۲۱آبان زلزله‌ای به قدرت ۷.۳ریشتر در استانهای غربی ایران رخ داد. هنوز آمار دقیق تلفات این زلزله معلوم نشده و رژیم آخوندی از دادن آمار واقعی جانباختگان طفره می‌رود.

گوشه‌هایی از وضعیت فاجعه‌بار مردم مصیبت دیده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
به‌دنبال گزارشات مختلف از بی‌عملی رژیم به‌منظور رسیدگی به مردم مناطق زلزله‌زده، رسانه‌های حکومتی گوشه‌هایی از وضعیت فاجعه‌بار مردم مصیبت دیده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را منعکس کردند

روزنامه حکومتی شرق 24آبان نوشت: ٧٢ ساعت بعد از زلزله ویرانگر ازگله کرمانشاه، هم‌چنان مردم زلزله‌زده نسبت به‌نحوه امدادرسانی گله‌مند هستند؛ حتی بسیاری هم‌چنان در فضای باز بدون چادر شب را روز می‌کنند.

این رسانه حکومتی افزود: مردم از نحوه امدادرسانی گلایه‌مند هستند و تعداد زیادی از آنها هنوز چادر دریافت نکرده‌اند. تقریباً همه مردم شب را در خیابان می‌خوابند؛ ٧٠٠ خانوار روستای کانی عزیز، بدون حتی یک امدادگر در وضعیت بسیار بدی به‌سر می‌برند.

روزنامه حکومتی جوان 24آبان 96 به‌نقل از یک هموطن زلزله‌زده می‌نویسد:
از روز حادثه فریاد زدیم که به ما فقط چادر و پتو برسانید تا زن و بچه ما از سرما نمیرند، اما کسی به فریاد ما نرسید. اهالی روستا همه سختی‌ها را تحمل می‌کنند، اما سرما طاقت همه، مخصوصاً بچه و سالخورده‌ها را بریده است. ما از زلزله جان سالم بدر بردیم و امیدواریم از سرما نمیریم.

این رسانه حکومتی افزود: پس از گذشت دو روز از زلزله مرگبار، هنوز خبری از نیروهای امدادی و کمک‌رسانی به اهالی روستاها نیست. اهالی روستاها که الآن سرپناهی ندارند شب‌ها در سرمای زیر صفر درجه در فضایِ باز، بدون چادر و پتو و وسایل گرمازایی شب را به صبح می‌رسانند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c02b5bf4-b87c-4f3e-9e5b-7190b333404f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات