728 x 90

خشم آخوند احمد خاتمی از موضع سعد حریری و عربستان علیه رژیم

آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی در جمعه‌بازار امروز تهران خشم خود را نسبت به اظهارات سعد الحریری علیه رژیم آخوندی و حمایت عربستان از وی نشان داد و گفت: «عربستان با کمال پررویی در امور داخلی لبنان دخالت صریح کرده است، نخست‌وزیر کشور دیگر را فراخواند و به او گفت استعفا دهد، تحت‌الحمایگی در عرصه سیاسی ذلیلانه‌تر از این هم نیست، البته نخست‌وزیر لبنان می‌توانست نرود، اما رفت و ذلت خودش را نشان داد.»

وی هم‌چنین غیظ خود را نسبت به واکنش عربستان به شلیک موشک شبه‌نظامیان حوثی به این کشور نشان داد و به قدرت‌نمایی توخالی متوسل شد و گفت:‌ «این جوان ناپخته و یا بچه ناپخته در عربستان، مدام ایران و حزب‌الله را تهدید می‌کند و می‌گوید که ما مقابله می‌کنیم؛ .. شما که عددی حساب نمی‌شوید، از این حرف‌های بچه‌گانه دست بردارید، اگر این خیال خام را عملی کنید، چنان سیلی‌ای خواهید خورد که از جایتان نمی‌توانید بلند شوید».

خاطرنشان می‌شود عربستان روز دوشنبه حمله موشکی شبه‌نظامیان حوثی مورد حمایت رژیم ایران را به‌عنوان اعلان جنگ رژیم ایران با عربستان توصیف کرد و گفت: عربستان این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در زمان مناسب پاسخ دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0561ac7-8855-4637-8d2b-675c79b2ef08"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات