728 x 90

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا: کسانی که با سپاه پاسداران معامله کنند، بایستی مسئولیت خطرات این کار را بپذیرند

سیگال مندلکر معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی
سیگال مندلکر معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی
سیگال مندلکر معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی روز چهارشنبه 17آبان 96 در جلسه استماع کمیته امور مالی مجلس نمایندگان آمریکا گفت واشینگتن در رایزنیها با متحدانش و بخش خصوصی همواره در باره نقش سپاه پاسداران در اقتصاد رژیم ایران هشدار می‌دهد. وی افزود:‌ «ما با متحدان و شریکانمان، از جمله بخش خصوصی تعامل کرده و همواره در باره میزان حضور سپاه در اقتصاد ایران نگرانی‌های خودمان را مطرح کرده‌ایم.»

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا افزود: «همزمان با آن که به بخش خصوصی گفته‌ایم که سپاه بر بخش زیادی از اقتصاد رژیم ایران سلطه دارد به آنها گفته‌ایم که کسانی که با شرکتهای تحت کنترل سپاه معامله کنند، بایستی مسئولیت مخاطرات این کار را بپذیرند.»

سیگال مندلکر گفت: «آمریکا بایستی اقدامات بیشتری برای مقابله با رفتار مخرب سپاه و نیروهای قدس انجام دهد. همزمان، بایستی اطمینان حاصل کنیم که بر مبنای اطلاعات عمل می‌کنیم، بنابر این چیزی که من همواره روی آن متمرکز هستم این است که اطمینان حاصل کنیم که کسانی را هدف قرار می‌دهیم که دارای بیشترین تأثیر هستند.»

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی افزود: «دست‌کم در چهار ماهی که من در این سمت بوده‌ام، ما شرکتهایی را هدف قرار داده‌ایم که با فعالیت‌های اشاعه‌ای و برنامه توسعه موشکی آنها مرتبط بوده‌اند و شاهد اقدامات بیشتری از جانب ما خواهید بود».

وی گفت:‌ این وزارتخانه تأکید دارد که سپاه پاسداران بخشی جدایی‌ناپذیر از اقتصاد ایران، و فاقد شفافیت است که عمده اقتصاد ایران را در دست خود دارد. «ما به طرف حسابهای خود گفته‌ایم، هر که با نهادهای تحت کنترل سپاه پاسداران معامله می‌کند، این کار را با مسئولیت و خطرپذیری خودش انجام می‌دهد».

سیگال مندلکر هم‌چنین از ایران و کره شمالی به‌عنوان نمونه‌هایی از «تهدیدهای خیلی مشخص و فوری» نام برده‌است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a224a39-1d34-45d9-a871-a21c8d2389c0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات