728 x 90

اعتراف نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در خراسان جنوبی: سهم مردم خراسان جنوبی از داشتن معادن غنی فقط گرد و خاک است

گردوخاک در خراسان جنوبی
گردوخاک در خراسان جنوبی
نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در خراسان جنوبی به وضعیت سخت معیشتی در این استان اعتراف کرد و گفت: بیش از ۴۰۰روستای خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می‌شود و سهم مردم از داشتن معادن غنی فقط گرد و خاک است.

آخوند علیرضا عبادی روز چهارشنبه 17آبان به کارگزار رژیم در بنیاد به‌اصطلاح مستضعفان گفت: «از طرف افرادی که از بسیج سازندگی کشور برای اردوهای جهادی به خراسان جنوبی می‌آ‌یند بارها بازگو می‌شود که مردم استان در برخی مناطق بسیار مستضعف هستند و شما امروز قدم به استانی مستضعف گذاشته‌اید که خشکسالی‌های چندین ساله، کمبود باران و مشکلات آبی شرایط را بر این مردم سخت کرده است».

وی اضافه کرد: بیش از 400روستای خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می‌شود و اشتغال هم که نباشد زمینه برای مهاجرت فراهم می‌شود همان‌گونه که تاکنون شاهد مهاجرت‌های زیادی از روستاها با حاشیه شهرها بوده‌ایم و اگر مهاجرتها ادامه یابد دردسر برای دولت و همه به وجود می‌آید.

نماینده ولی‌فقیه ارتجاع با بیان این‌که متأسفانه گاهی مشاهده می‌شود سرپرست یک خانواده با داشتن کیسه‌ای بر دوش برای گذران زندگی زباله‌گردی می‌کند افزود: با این‌که خراسان جنوبی استانی مرزی و دارای ترانزیت بالا است اما از معادن غنی و فراوان فقط گرد و خاک نصیب مردم می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/75376ab4-0e93-4461-b50f-e62cb6443177"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات