728 x 90

پسر ۱۵ساله خود را بدار آویخت

خودکشی
خودکشی
یک پسر ۱۵ساله اهل شهر آشخانه در خراسان شمالی روز سه‌شنبه ۱۶آبان ۹۶ خود را به دار آویخت و متأسفانه جان باخت.

وی در اتاق خواب خود را حلق‌آویز کرده است و در زمان این حادثه پدر و مادر این نوجوان در خانه حضور نداشته‌اند.

روز پنجشنبه ۱۱آبان ماه ۹۶ نیز زنی ۴۳ساله به همراه کودک ۱۴ماهه‌اش به بالای یک ساختمان نیمه کاره در خیابان باهنر شهرکرد رفته و در اعتراض به فقر و گرسنگی خود و فرزندش را به پایین پرتاب کرد و در دم جان باختند.

بیشتر بخوانید:
خودکشی مرد میانسال در اراک
روز سه‌شنبه 16آبان 96 یک مرد میانسال در اراک با پرتاب کردن خود به روی ریل قطار خودکشی کرد و متأسفانه جان سپرد
وی به‌دلیل فشارهای اجتماعی قبل از خودکشی، همسرش را به‌قتل رسانده بود.

خودسوزی جوان خوزستانی و مصدومیت ۳عضو خانواده
ساعت ۱۷:۱۴روز ۱۳آبان ۹۶ پسر جوان یک خانواده خوزستانی اقدام به خودسوزی می‌کند که مادر و خواهر وی در تلاش برای جلوگیری از سوختگی وی، خود نیز دچار سوختگی می‌شوند.

بنا‌ به گزارشهای رسیده درصد آسیب وارده به مادر و دختر خانواده کمتر ولی درصد سوختگی پسر جوان بیشتر است.

تقریباً روزی نیست که در رسانه‌های رژیم خبر دردناک خودکشی و خودسوزی هموطنانمان را نشنویم، خودسوزی یکی از فجیع‌ترین راههای خودکشی است که در میان زنان و دختران محروم کشورمان رواج پیدا کرده است، بر اساس آمارها، زنان ایرانی بالاترین رتبه خودکشی را در خاورمیانه و رتبه سوم در جهان را دارند.

تهران: خودکشی یک دانشجو در دانشگاه ملی
روز یکشنبه 7آبان 96یکی از دانشجویان دانشگاه ملی خود را از بالای ساختمان دانشکده حقوق به پایین پرتاب کرد. حسن صدوق، رئیس این دانشگاه خبر خودکشی این دانشجو را تأیید کرد.

محمد علیجانی، دانشجوی رشته حقوق، از نخبگان ورودی این دانشگاه دارای طلای المپیاد ادبی کشور بود که متأسفانه پس از انتقال به بیمارستان طالقانی درگذشت.

خودکشی جوانی در اصفهان در اعتراض به حکم بیدادگاه رژیم به‌نفع یک کارگزار حکومتی

بنا‌ به گزارشهای دریافتی جوانی ۲۵ساله به‌نام محمد که هفته گذشته در اعتراض به حکم قضاییه رژیم در اصفهان به نفع مدیر ارشاد رژیم در این شهر، خود را از طبقه چهارم به پایین پرت کرده بود، روز سه‌شنبه جان سپرد.

بنا‌ به این گزارش پدر محمد می‌گفت: پسرش سوار بر موتور با ماشین مدیر ارشاد رژیم در سید علیخان تصادف کرده و آنتن ماشین این مقام رژیم شکسته و با هم درگیر شدند و کار به دستگیری موتورسوار همراه با شکنجه روحی او به کلانتری و دادگاه می‌کشد. دادگاه خیابان کهن دژ وی را متهم می‌کند که بی‌عدالتی آشکار دادگاه و فشار روحی به این جوان باعث شد که در اعتراض به این حکم خود را از پنجره طبقه چهارم به بیرون پرتاب کرده و خودکشی کند. محمد پس از یک هفته که در بیمارستان بستری بود جان سپرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e4eefe9a-d4ea-44b0-89b7-48739b2f1f5f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات