728 x 90

واکنشهای هراس‌آلود رژیم از استعفای نخست‌وزیر لبنان علیه دخالتهای دیکتاتوری آخوندی

واکنش
واکنش
حکومت آخوندی در واکنش به استعفای نخست‌وزیر لبنان در اعتراض به دخالتهای رژیم ولایت فقیه در لبنان و دیگر کشورهای عربی غافلگیر شده و از مقابله منطقه‌یی و بین‌المللی با دخالتهای تروریستی‌اش وحشت کرده است.

قاسمی، سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم با نگرانی گفت: استعفای ناگهانی سعد حریری و بیان آن در کشوری دیگر، نه تنها مایه شگفتی است؛ بلکه نشان‌دهنده بازی او در زمینی است که بدخواهان منطقه طراحی کرده‌اند.

حسین شیخ‌الاسلام مشاور وزیر خارجه رژیم گفت: این استعفا منشأء خیر نخواهد بود و تحت فشار آمریکا و عربستان برای بحران‌آفرینی در منطقه صورت گرفته است. (کیهان 14/آبان/96)

یک روزنامه حکومتی نوشت: استعفای حریری نخستین مرحله و گام در این راهبرد بحران زای جدید خواهد بود.
باید توجه داشت و هشیار بود که مقدمات این طرح کاملاً حساب شده در شرف انجام است... از سوی دیگر باید توجه جدی به اقدامات آمریکا داشت. ترامپ به سمت (ما) و حزب‌الله هجمه وارد می‌کند... به نظر می‌رسد این مثلث بحران‌زا در منطقه برنامه‌های بسیاری را برای (نظام) و (حامیان منطقه‌یی آن) در نظر داشته باشند.(آفرینش 14/آبان/96
روزنامه حکومتی اعتماد نیز نگرانی رژیم را منعکس کرد و نوشت: استعفای حریری در راستای سیاستهای تنش‌آفرین علیه (نظام) در منطقه است. سرانجام استعفای سعد حریری، شروع کلید خوردن سناریوهای متعددی در لبنان و منطقه است که مبشر به خیر نیست. (اعتماد 14/ آبان /96)

رسانه حکومتی انتخاب نوشت: استراتژی که بنا دارد قدرت (ما) و متحدان منطقه‌یی (ما) از جمله عراق، سوریه و لبنان را در شرایط بی‌ثبات و گسیخته منطقه تضعیف کند. به نظر می‌رسد استعفای سعدحریری آغاز عملیاتی این راهبرد در منطقه است که مراحل قبلی آن در کنگره آمریکا در قانون مجازات علیه حزب‌الله و (نظام) رقم خورد.
این رسانه حکومتی افزود: استعفای ناگهانی سعد حریری و طرح اتهامات علیه تهران و حزب‌الله کافی بود تا به نشانه‌های اجرایی شدن راهبرد مشترک دولت ترامپ و عربستان برای محدودسازی نقش (نظام) در منطقه آن هم از لبنان به‌عنوان حلقه اول این زنجیره پی برد. (انتخاب 14/آبان 96)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/85d0f5f8-7379-40aa-a156-9e6e15d37084"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات