728 x 90

بلومبرگ آلمان: اروپا از سیاست آمریکا در مورد رژیم پیروی خواهد کرد

شرکت نفتی توتال
شرکت نفتی توتال
رسانه‌های حکومتی نوشتند: مدیرعامل شرکت فرانسوی توتال اعلام کرد: توتال از هرگونه تحریمی که مانع از فعالیت این شرکت در تهران شود، تبعیت می‌کند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس نوشت: «دفتر شرکت توتال در واشینگتن که 5نفر کارمند خواهد داشت، به هماهنگی روابط این شرکت با خزانه‌داری و وزارت‌خارجه آمریکا کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که توتال هم‌چنان به تبعیت از هرگونه تغییرات اعمال شده در رژیم و تحریمهای دولت آمریکا ادامه می‌دهد. مدیرعامل شرکت توتال فرانسه با بیان این‌که توتال از هرگونه تحریمی که مانع از فعالیت این شرکت در تهران شود، تبعیت می‌کند افزود، تهران «می داند که اگر ما نتوانیم کار را ادامه دهیم، این به‌دلیل تصمیم دولت آمریکاست». (جام نیوز 12/آبان/96)

نشریه آلمانی فوکوس 12/آبان/96 نوشت: با توجه به اتکای اروپا در بسیاری مسائل امنیتی و تجاری به آمریکا، این اتحادیه بالمآل از سیاست آمریکا در مورد رژیم ایران پیروی خواهد کرد.
این نشریه نوشت: به گفته مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا توافقی اتمی از طرف آمریکا به تنهایی نمی‌تواند لغو شود. این یک استدلال تو خالی است. اگر آمریکا موضع خود را تغییر دهد برجام دیگر ارزش ندارد.
فوکوس افزود: اتحادیه اروپا البته برای شکل‌گیری برجام اقدامات زیادی انجام داده است. اما این‌گونه موضع‌گیریهای اتحادیه اروپا در حال حاضر از دید رژیم تنها اقدامی برای تسلی خاطر است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c129a3db-0db5-4090-ab42-3cef5cb3edfd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات