728 x 90

حمله پاسدار جلیلی به روحانی:‌ بتن ریزی راکتور اراک و جمع کردن سانتریفوژها نیاز به این همه مذاکره نداشت

بتن ریزی رآکتور اراک
بتن ریزی رآکتور اراک
پاسدار سعید جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت رژیم روز چهارشنبه ۱۰آبان ۹۶ حمله به روحانی در صفحه توئیتر خود نوشت:
«بتن ریزی راکتور اراک و جمع کردن سانتریفوژها نیاز به این همه مذاکره نداشت، این کار را هر کسی بلد بود انجام دهد و آخر هم سر هم تحریم‌ها باقی بماند!».

بیشتر بخوانید:‌
کشمکش بر سر شکست برجام و تحریمهای آمریکا در مجلس ارتجاع
یک عضو مجلس ارتجاع از باند روحانی به دلواپسان گوشزد کرد پیامدهای فساد درونی رژیم که اعتراضات مردم را برانگیخته، بدتر از تحریمهای آمریکاست.

کواکبیان، مجلس رژیم 10آبان 96:
عزیزان مطالب خوبی گفتند الا یکی دو نفر از دوستان که باز به یاد دلواپسی قبلی افتادند من خدمت این عزیزان میگم ما با یک قطعنامه در اثر برجام توانستیم همه قطعنامه‌های تحریمی رو یکجا از بین ببریم و بله اگه مثل کره شمالی ما فتوای شرعی مقام معظم رهبری را نداشتیم و می‌تونستیم سلاح هسته‌یی داشته باشیم شاید وضعیت فرق می‌کرد...

من عرض می‌کنم ما اصلاح طلبها بیشترین پشتیبان سپاه پاسداران هستیم در مقابل آمریکایی‌ها هیچکسی نمی‌تواند اختلاف بین ما بیندازد. آقای لاریجانی، هیأت رئیسه، نمایندگان محترم، دشمن مسائل اقتصادی کشور را هدف گرفته تا بتواند فکر ترامپ که یک بنگاهدار معاملاتی هست، اگر نتونست اروپا را با خودش هماهنگ کنه، اگر نتونست کنگره رو هماهنگ بکنه، که به نظر من به‌راحتی نمیتونه، سناریوی ایران هراسی و اقتصادی و امثال اینها را یک جانبه علیه ما. ما باید انسجام‌مون رو داشته باشیم و سران سه قوه خوشبختانه گفتند بحث مؤسسات مالی بحث امثال پدیده، بحث رانتها، بحث فساد داخلی، به خدا اینها ازآمریکا برای ما بدتره... (رادیو فرهنگ (رژیم) 8آبان 96)

حمله پاسدار شریعتمداری به آخوند روحانی: برخی کلاه گشاد برجام را فتح‌الفتوح و معجزه قرن و آفتاب تابان می‌نامند

پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان، آخوند روحانی را به‌خاطر شکست برجام و بی‌عملی حکومت آخوندی در قبال تحریمهای آمریکا به‌شدت مورد حمله قرار داد و نوشت اگر انقلابی بودن به‌معنای تأکید بر اصول باشد، با کمال تأسف باید گفت که دولت و مجلس آمریکا از دولت و مجلس ما انقلابی‌ترند! (آنها) همه توان و تمامی اهرم‌های در اختیار را برای مقابله با (نظام) به کار گرفته‌اند و هنوز از وضع فلان تحریم اقتصادی فارغ نشده، وضع تحریم‌های جدید و تازه‌تری را در دستور کار قرار داده و با جدیت دنبال می‌کند.

کیهان خامنه‌ای افزود: اما در این سو، برخی از نمایندگان مجلس با خانم موگرینی به‌گونه‌یی حقارت‌آمیز عکس سلفی می‌گیرند، دغدغه کنسرت دارند، ظرف 20دقیقه برجام را تصویب می‌کنند و بعد می‌فرمایند 20دقیقه هم زیاد بود!... کلاه گشاد برجام را فتح‌الفتوح و معجزه قرن و آفتاب تابان می‌نامند و دنبال تهیه صابون برای شستشوی چهره خجالت زده! آنها هستند و اکنون در پی برجام 2و (برجامهای دیگر) هستند.

پاسدار حسین شریعتمداری هم‌چنین با نگرانی نوشت: آمریکا به صراحت اعلام کرده است که براندازی جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان یکی از خطوط استراتژیک خود، در دستور کار دارد و این خط استراتژیک با تغییر دولتها تغییر نمی‌کند.

کیهان خامنه‌ای در مطلب دیگری با عنوان «مجلس آمریکا مشغول تحریم ها؛ مجلس ما سرگرم حاشیه‌ها» نوشت: انفعال مجلس در کنار رویکرد غلط دولت در خصوص «حفظ برجام به هر قیمت»، موجب افزایش اشتهای تحریمی دشمن و گسترش دامنه گستاخی‌ها خواهد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1cffd606-6adc-4aa1-bb5e-0bc990ceadf4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات