728 x 90

اعتراف عضو مجلس ارتجاع به اقدامات سرکوبگرانه پاسداران برای مقابله با تجمع مردمی در پاسارگاد

پارسایی عضو مجلس ارتجاع
پارسایی عضو مجلس ارتجاع
پارسایی عضو مجلس ارتجاع از شیراز روز 11آبان 96 به اقدامات سرکوبگرانه پاسداران در بزرگداشت روز کوروش کبیر اعتراف کرد و گفت: روز بزرگداشت کوروش در ایران، به‌دلیل «بی‌تدبیری و سوء مدیریت» به مسأله‌یی «امنیتی» تبدیل شد.

عضو مجلس ارتجاع افزود: تا جایی که اطلاع دارد «با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شد روز هفتم آبان مصادف با روز کوروش مردم در محوطه پاسارگاد و تخت جمشید حضور نداشتند».

پارسایی گفت: تجربه ثابت کرده که تقابل با مردم خصوصاً در مسائل اجتماعی و فرهنگی اثر مخرب و جواب منفی داشته‌است... . با تقابل، تهدید، فشار و ارعاب پاسخ منفی می‌گیریم. موافق نیستم با تهدید و فشار با مردم برخورد کنیم، یا به‌طور مثال بگویند جاده در دست ترمیم است، بدیهی است که دروغ است و شایسته نیست، جلوی این کارها را بگیریم و بیش از این بین خود و افکار عمومی فاصله اندازیم.

گفتنی است که در همین رابطه شورای ملی مقاومت ایران در قسمتی از یکی از اطلاعیه‌های صادر شده در رابطه با اقدامات سرکوبگرانه پاسداران در پاسارگاد اعلام کرد:
رژیم ضدبشری و ضدایرانی آخوندی در وحشت از تظاهرات و تجمع بزرگ مردمی در پاسارگاد در سالروز تولد کوروش کبیر به مانورهای نظامی و اقدامات گسترده سرکوبگرانه در شهرهای مختلف استان فارس به‌خصوص شهرها و مناطق اطراف پاسارگاد مبادرت کرده است.

پاسداران و نیروی انتظامی در پاسارگاد و شهرهای اطراف به‌طور عملی حکومت نظامی برقرار کرده و همه جاده‌ها و راههای اصلی و فرعی منتهی به پاسارگاد، حتی جاده‌های روستایی را بسته و از حرکت خودورها به سمت پاسارگاد جلوگیری کرده و آنها را بر می‌گردانند.
نیروهای سرکوبگر از خودروهایی که قصد رفتن از شیراز به تهران یا اصفهان را دارند می‌خواهند تا از راه قدیمی به سفر خود ادامه دهند.

پاسداران به کلیه خودروها و مردمی که پیاده به سمت پاسارگاد حرکت می‌کنند ابلاغیه‌یی می‌دهند که در آن نوشته شده است: «تجمع غیرقانونی در پاسارگاد در روز جعلی ۷آبان توسط جریان معاند و ضد نظام خارج نشین برنامه‌ریزی شده است با خاطیان برخورد قانونی و قضایی صورت می‌گیرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e795b50c-f05b-4186-8666-7d3d724703bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات